Beantwoord

Hetnet account opzeggen

  • 28 May 2019
  • 7 reacties
  • 1828 keer bekeken

Ik wil ook graag mijn hetnet.nl account opzeggen, maar het lukt mij steeds niet. Kan iemand mij helpen.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door RBxx 28 May 2019, 15:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @ErikMeijer
Een e-mail account kan verwijderd worden in MijnKPN. Er is één uitzondering, het zgn. primaire account kan niet verwijderd worden. Hier is je gehele abonnement aan gekoppeld.
Hallo @RBxx ,

Ik heb geen kpnid. Het email adres heb ik al heel lang. Daarbij heb ik ook al heel lang geen abonnementen van KPN. Hoe kan ik dit dan opzeggen?
Reputatie 7
Badge +21
Als ik het goed begrijp, is het hetnet account het enige abonnement van KPN dat je hebt en verder geen Internet, TV o.i.d. Kijk dan op deze KPN service pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @ErikMeijer. Welkom op het forum. Is het al gelukt om het e-mailadres op te zeggen? Mocht het nog niet gelukt zijn, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel en in een privébericht het e-mail adres wat verwijderd moet worden. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen @ErikMeijer , dus ik ga er vanuit dat je het e-mailadres inmiddels is opgezegd. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Ik heb vandaag een reactie gekregen van KPN. Het het net account is opgezegd.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat het gelukt is om het e-mail adres zelf op te zeggen. Mocht je nog andere vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden.🙂

Reageer