Beantwoord

hetnet account verwijderen

  • 20 October 2020
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

 

Lang geleden had ik een Hetnet account en e-mail adres. Omdat ik al lang geen klant meer ben wil ik graag het ‘hetnet” e-mail adres verwijderen. Ik heb geen idee waar ik dit kan doen. 

dank!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 October 2020, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Marru. E-mailadressen blijven 3 maanden na opzegging nog actief. Je hebt het over lang geleden, dus dat account en e-mailadres zal inmiddels al niet meer actief zijn. Als je jouw profiel invult met ook het e-mailadres kan ik het nog even nakijken.

Badge

Goedemiddag. Mijn oude mailadres  in het opmerkingenveld gezet. Alvast dank voor je reactie

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van de gegevens. Ik heb er naar gekeken en het vermelde e-mailadres is inmiddels niet meer actief.

Badge

Dank voor je reactie. Met ‘inmiddels’ bedoel je al langere tijd? Ik krijg meldingen in mijn agenda bijvoorbeeld die gekoppeld lijken te zijn aan mijn  hetnet -email. 

Reputatie 7
Badge +19

Het e-mailadres is niet meer terug te vinden in onze database. Ik kan het dan ook niet voor je deactiveren, het bestaat immers niet meer. Ik kan ook niets meer inzien over dit e-mailadres. Dan is het nog ergens in jouw agenda gekoppeld. Ik raad je dan aan instellingen goed te controleren en waar mogelijk dit e-mailadres te verwijderen uit de instellingen.

Badge

Ah, ok. Heb het inmiddels gevonden! Dank voor het op het juiste spoor zetten!