Beantwoord

Hetnet e-mail wachtwoord wijzigen

• 22 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 1342 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb al jaren een hetnet e-mailaccount. Omdat ik het vermoeden heb, dat ik gehackt ben, wil ik het wachtwoord voor mijn mailaccount wijzigen. Ik heb verder geen internetabonnement bij KPN. Kunt u mij verder helpen, want ik heb geen idee hoe ik dit kan wijzigen.
Ik hoor graag van u.
Hartelijke groet,
Pam
icon

Beste antwoord door Alex_P 24 oktober 2018, 15:31

Dat is inderdaad de laatste optie als het via de website niet lukt. Laat je het hier nog even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Beste moderator, een uur geleden stelde ik een vraag over wijzigen wachtwoord hetnet account. Inmiddels heb ik via mijn KPN-ID geprobeerd mijn "thuis" te koppelen aan het KPN ID door invullen van mijn klantnummer en laatste 3 cijfers rekening, maar koppelen lukt niet. Ik heb ook geprobeerd te bellen maar daar krijg ik een link toegestuurd waar ik niets mee kan. Graag spoedig reactie. Gehackt zijn is niet fijn en ik wil echt mijn wachtwoord z.s.m. wijzigen!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Pam, welkom op het forum. Zo te lezen heb je een e-mail only abonnement. Dit kan je koppelen via Mijn KPN, je dient daar dan te selecteren dat je alleen e-mail hebt van ons. Zie de afbeelding hieronder. Ik vermoed dat jij een internet abonnement hebt geprobeerd te koppelen, wat dus niet is gelukt.

Hoi Alex, dank voor je reactie, maar dat heb ik inmiddels al geprobeerd, maar hij geeft aan dat (momenteel) niet mogelijk is. Inmiddels heb ik iemand van klantenservice gesproken en er is een brief naar me onderweg met instructies hoe ik het wachtwoord kan resetten. Beetje omslachtig allemaal, maar hoop dat het zo uiteindelijk goed komt.
Groet, Pam
Reputatie 7
Badge +19
Dat is inderdaad de laatste optie als het via de website niet lukt. Laat je het hier nog even weten of het is gelukt?
Hoi Alex, dank voor je reactie, maar dat heb ik inmiddels al geprobeerd, maar hij geeft aan dat (momenteel) niet mogelijk is. Inmiddels heb ik iemand van klantenservice gesproken en er is een brief naar me onderweg met instructies hoe ik het wachtwoord kan resetten. Beetje omslachtig allemaal, maar hoop dat het zo uiteindelijk goed komt.
Groet, PamDat is inderdaad de laatste optie als het via de website niet lukt. Laat je het hier nog even weten of het is gelukt?

Goedemorgen, ondanks toezegging van de klantenservice heb ik nog steeds geen brief met instructies ontvangen hoe ik mijn wachtwoord kan resetten. Graag actie!
Reputatie 7
Badge +19
Dan ga ik het nu alsnog doen. Stuur je me ter verificatie nog wel je adres ter verificatie? Dan kan ik nakijken of dit overeenkomt met wat ik het bij dit e-mailadres.

Reageer