Beantwoord

Hetnet E-mailadres gekoppeld aan Apple ID

• 28 november 2018
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

ik heb een probleem
ik heb ooit een emailadres gehad van hetnet.nl. dit moest toen worden overgezet naar kpnmail.nl
nu heb ik helaas mijn apple id gekoppeld aan mijn hetnet emailadres en weet het wachtwoord niet meer. dit word verzonden naar hetnet. is er een mogelijkheid om weer in dat oude hetnetadres te komen ?
alvast bedankt voor het antwoord

*Admin: topic verplaatst naar juiste board en titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 29 november 2018, 18:59

Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Het is gelukt om het e-mailadres tijdelijk te herstellen. Op deze manier kan je het e-mailtje van jouw Apple ID ontvangen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @kevast. Welkom op het forum! Wat vervelend dat jouw Apple ID is gekoppeld aan een oud @hetnet adres. Ik zal voor je uitzoeken wat er mogelijk is. Je ontvangt zo een privébericht van me. Zou je die willen beantwoorden? Vul je ook gelijk het forumprofiel aan met jou gegevens? Met deze gegevens kan ik het abonnement erbij pakken. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Het is gelukt om het e-mailadres tijdelijk te herstellen. Op deze manier kan je het e-mailtje van jouw Apple ID ontvangen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer