Beantwoord

Hetnet e-mailadressen verdwenen

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 382 keer bekeken

Sinds eind februari zijn onze hetnet e-mail adressen verdwenen en zijn ook niet meer benaderbaar. Geen ontvangst van e-mail meer.
Graag een oplossing om de hetnet e-mail adressen weer terug te krijgen en alle ontvangen mail weer te geven
icon

Beste antwoord door gerardredeker 8 March 2019, 17:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @gerardredeker. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je e-mailadressen verdwenen zijn. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om dit te herstellen. Ik kan je niet beloven dat we de inhoud van deze e-mailadressen ook kunnen herstellen. Zou je in een privébericht willen aangegeven om welke e-mail adressen het gaat en je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Hallo Vikash,
Gisterenavond teruggevonden mbv KPN service desk. Bleek gehacked te zijn. Hadden het account op automatisch doorsturen gezet naar een mij niet bekend e-mail adres.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels al probleem inmiddels al is verholpen. Gelukkig ben je alle e-mails niet kwijt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer