Beantwoord

Hetnet emailadres behouden bij opzeggen internet + bellen?

• 3 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 1477 keer bekeken

Ik hebben bellen + internet instap abonnement en heb al langer dat ik bij kpn internet afneem een @hetnet.nl emailadres (heb ik denk ik al meer dan 25 jaar). Dat wil ik ook behouden, maar nukrijg ik ineens een bericht dat mijn emailadressen opgeheven worden over twee weken. Dat is mij aan de telefoon en en in de bevestigingsmails niet gemeld. Kan ik nu een email-only abbonnement afsluiten? Daar zag ik iets over op het forum maar niet op kpn.com Waar moet ik daarvoor zijn?
alvast dank voor de moeite.

Groeten,
Pieter
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 oktober 2017, 13:37

Na privécontact, en een paar omweggetjes, is het gelukt om Pieter's e-mailadressen te behouden 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Pieter, welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je het vaste abonnement hebt opgezegd, maar dat je het mailadres wel graag wilt behouden? Dat is mogelijk, maar dat moet dan bij opzeggen expliciet uitgevoerd worden. Ik kijk graag voor je hoe het er nu voorstaat en wat we kunnen doen om je adres te behouden 🙂 Reageer op het privébericht dat ik je stuur. Dan gaan we hiermee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Na privécontact, en een paar omweggetjes, is het gelukt om Pieter's e-mailadressen te behouden 🙂

Reageer