Beantwoord

Hetnet mail met spoed opheffen i.v.m. fraude

  • 2 April 2019
  • 8 reacties
  • 253 keer bekeken

Ik heb nog een oud Hetnet mailadres waar ik geen toegang meer toe heb waar fraude mee wordt gepleegd.

Ze bestellen bij de bekende webshops en daar krijg ik de rekeningen van in de brievenbus.

Maar zoals gezegd heb ik geen toegang meer en kan dit mailadres dus zelf niet verwijderen.

Wie kan mij helpen .
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2019, 11:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Freek van Beek, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je er haast achter wil zetten, aangezien er fraude gepleegd wordt. Maar alleen met een e-mailadres kunnen ze niet zover komen toch? Ik wil uiteraard alsnog het e-mailadres verwijderen, maar ik heb dan wel wat meer gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen) die je wil laten verwijderen? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je kijken!
Hoi Susan,

Bedankt voor je snelle reactie !

Ik heb zoals gevraagd alles aangevuld.

Mocht je nog meer willen weten hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor je snelle hulp !
sorry @Susan_
Reputatie 7
Badge +21
@Freek van Beek, het e-mailadres dat je doorgegeven hebt bestaat al niet meer in ons systeem.. Heb je misschien een klantnummer waar het e-mailadres aan gekoppeld is of was? Want ook op het adres kan ik geen KPN abonnement (of e-mail only) vinden. Of ben je in de tussentijd nog verhuisd?
Reputatie 7
Ik heb nog een oud Hetnet mailadres waar ik geen toegang meer toe heb waar fraude mee wordt gepleegd.

Ze bestellen bij de bekende webshops en daar krijg ik de rekeningen van in de brievenbus.

Wil je dan zeggen dat je op papier rekeningen van die webshops ontvangt?
Ja klopt @wjb
heb de webshop gesproken maar volgens hun klopt het rekeningnummer etc wel welke op de factuur staat

ze zeiden wel direct dat ze al konden zien dat het fraude was
@Susan_
inmiddels oude adresgegevens van toen in mijn profiel geplaatst
Reputatie 7
Badge +21
@Freek van Beek, dankjewel. Ook op het oude adres is helaas niks te vinden. Het mailadres is bij KPN niet bekend. Het kan dan zijn dat iemand alleen de naam gebruikt (terwijl deze niet bestaat) en een soort van schijnvertoning opvoert via de mail. Maar het mailadres bestaat niet, dus ik kan hem ook niet verwijderen 😞 Ik hoop dat het snel opgelost kan worden, want dit is geen fijne situatie! Wellicht ook het bij de bank vermelden en misschien zelfs van rekeningnummer veranderen mocht het aanhouden 😞

Reageer