Beantwoord

Hetnet mailaccount herstellen

  • 25 April 2019
  • 5 reacties
  • 1187 keer bekeken

Mijn hetnet emailadres *@hetnet.nl is gekoppeld aan Denit Web Services. Ik weet echter het wachtwoord niet meer. Denit stuurt een herstelmail naar dit emailadres, maar dat kan ik niet uitlezen.
Bij wachtwoord herstellen via mijn klantnummer (*), zie ik dit email adres niet meer. Hoe kan ik alsnog de mail lezen?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door RBxx 28 April 2019, 10:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @ErikF, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je opeens problemen ervaart met je @hetnet mailadres. Ik heb de gegevens uit je bericht even in je Forum profiel gezet, zodat het niet openbaar staat! Net als jij, zie ik het e-mailadres niet meer onder jouw account. Ik heb in het algemeen op het mailadres gezocht, en hij is niet meer actief.. Hij is ook niet opnieuw in gebruik genomen, dus dat betekent dat je hem wel opnieuw kan instellen. In MijnKPN kan je hem als alias toevoegen onder een bestaand hoofd e-mailaccount onder je klantnummer. Log in op MijnKPN > ga naar producten > 'THUIS' > informatie en instellingen > e-mail account toevoegen.

Als je dat gedaan hebt, kan je hem ook in Outlook of een ander e-mailprogramma weer instellen.

Wil je laten weten of het je gelukt is?
@Susan_ dank je voor je reactie.
Helaas lukt mij dit niet, hier kan ik alleen een @kpnmail.nl emailadres toevoegen, geen @hetnet.nl
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ErikF
Binnen MijnKPN kies dan voor E-mailaccount wijzigen !!
Dan kom je (na opnieuw inloggen met KPN-ID) in een nieuw scherm (KPN e-mail instellingen)
Daar selecteer je een bestaand email-account en dan kan je daar extra e-mail aliassen in de mailbox aanmaken.

Voer het gehele hetnet adres in, dan verdwijnt de gesuggereerde kpnmail.nl vanzelf:


Succes!

P.S. het scherm (KPN e-mail instellingen) kan je ook direct bereiken https://email.kpn.com/
Gelukt !!
Via wijzigen lukt het idd.
Hartelijk dank voor de support, het heeft mij enorm geholpen.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te horen, dat ik kon helpen. Bedankt voor de terugkoppeling. 👍

Reageer