Bij wachtwoord herstellen via mijn klantnummer (*), zie ik dit email adres niet meer. Hoe kan ik alsnog de mail lezen?
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Beste antwoord door RBxx
Hoi @ErikF
Binnen MijnKPN kies dan voor E-mailaccount wijzigen !!
Dan kom je (na opnieuw inloggen met KPN-ID) in een nieuw scherm (KPN e-mail instellingen)
Daar selecteer je een bestaand email-account en dan kan je daar extra e-mail aliassen in de mailbox aanmaken.
Voer het gehele hetnet adres in, dan verdwijnt de gesuggereerde kpnmail.nl vanzelf:
Succes!
P.S. het scherm (KPN e-mail instellingen) kan je ook direct bereiken https://email.kpn.com/
Bekijk origineel
Binnen MijnKPN kies dan voor E-mailaccount wijzigen !!
Dan kom je (na opnieuw inloggen met KPN-ID) in een nieuw scherm (KPN e-mail instellingen)
Daar selecteer je een bestaand email-account en dan kan je daar extra e-mail aliassen in de mailbox aanmaken.
Voer het gehele hetnet adres in, dan verdwijnt de gesuggereerde kpnmail.nl vanzelf:
Succes!
P.S. het scherm (KPN e-mail instellingen) kan je ook direct bereiken https://email.kpn.com/