Al een tijdje haalt mijn computer geen mail meer binnen van mijn Hetnet account. Als ik inlog via de portaal (naam en wachtwoord automatisch ingevuld) krijg ik dat de inlognaam en het wachtwoord niet kloppen.
Ik heb niets veranderd en ook geen bericht van KPN gekregen dat er iets veranderd zou zijn.
Wat is er aan de hand?
icon
Beste antwoord door Susan_ 5 maart 2019, 19:04
@carnavalsmaandag, bedankt voor je bericht en goed dat je dit aangeeft! Begin februari is er een brief en mail de deur uit gegaan, dat er bij sommige klanten eventuele misbruik geconstateerd is. Indien klanten hierna geen wachtwoordwijziging hebben gedaan, is dit geforceerd gedaan. Dit kan ook het geval zijn in jouw situatie, waardoor je er niet bij kan. De enige manier om dit op te lossen, is door een nieuw wachtwoord aan te maken. Je kan hiervoor bovenstaande uitleg gebruiken:
Heb je nog een inlog voor MijnKPN, waar de e-mailadressen aan gekoppeld zijn? In dat geval is het namelijk handig om hierop in te loggenen het wachtwoord te wijzigen. Heb je nog internet van KPN thuis, dan kan je via deze link inloggen en het wachtwoord aanpassen.
Wil je laten weten of je eruit bent gekomen met deze informatie?
Bekijk origineel