Beantwoord

hetnet.nl adres niet meer toegankelijk als Microsoft Account

• 16 januari 2018
  • 4 reacties
  • 2482 keer bekeken

Dag heer/mevrouw,

Vanaf enkele weken krijgen we met het inloggen via ons hetnet.nl e-mail adres op microsoft de melding dat er een probleem is met het inloggen.
De microsoft help pagina geeft de volgende melding over ons hetnet.nl e-mailadres:

"Je hebt geen toegang meer tot je e-mail
Het Postvak IN dat je gebruikte, is niet langer beschikbaar. Dit kan gebeuren wanneer het account eigendom is van een organisatie of wanneer iemand anders aangeeft eigenaar te zijn van het e-mailadres.
Je hebt nog wel toegang tot de andere services die je gebruikt met je Microsoft-account. Je moet echter een nieuwe primaire alias kiezen om verder te gaan."

Via Windows Live krijgen we nog wel e-mail binnen op ons hetnet e-mailaccount. Het account is niet van een andere organisatie en naar ons weten heeft ook niemand anders aangegeven eigenaar te zijn van dit e-mail adres.
Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 januari 2018, 13:26

Ai, dat is jammer, Theo. Helaas kan ik je hier niet verder bij helpen. Hiervoor moet je toch echt bij Microsoft zijn. Via deze pagina kun je met hen contact opnemen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dit had je gekoppeld aan je microsoft account ofzo? Dan zou ik hem gewoon opnieuw koppelen.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Theo, welkom hier! Het klinkt alsof het adres inderdaad gewoon opnieuw gekoppeld moet worden. Op deze supportpagina van Microsoft vind je allerlei informatie over aliassen. Inclusief een kopje 'een alias aan uw account toevoegen' en 'beheren welke aliassen voor aanmelding kunnen worden gebruikt'. Die klinken alsof ze hiervoor relevant zijn.
Bedankt voor de antwoorden.

Er is geen separaat outlook account.
Mijn @hetnet.nl e-mailadres wordt gebruikt om in te loggen in windows. We hebben geen separaat @live.com / @Hotmail.com / @outlook.com / @msn.com account. Nu krijgen we iedere keer na het inloggen de melding dat het problemen zijn met het account. Als je daarna bij outlook.live.com inlogt met het @hetnet.nl e-mailadres dan geeft hij aan dat een ander bedrijf / persoon aangegeven heeft eigenaar te zijn van het e-mailadres.
Hierdoor komen we helemaal we ook geen primaire aliassen of accounts opnieuw koppelen.
Reputatie 7
Badge +27
Ai, dat is jammer, Theo. Helaas kan ik je hier niet verder bij helpen. Hiervoor moet je toch echt bij Microsoft zijn. Via deze pagina kun je met hen contact opnemen.

Reageer