Beantwoord

Hetnet wachtwoord kwijt

• 9 november 2018
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb al jaren een Hetnet e-mail adres. Herinstallatie van Windows kom ik hier niet meer in. Wachtwoord in de loop vergeten.
Ik heb email alias emailadres en klantnummer maar kan dit via KPN ID of webmail niet opvragen of wijzigen.

Willem
icon

Beste antwoord door Erik_ 13 november 2018, 09:37

Dank je, Willem! Ik zie hier dat je hetnet-adres een ander klantnummer heeft. Ik stuur je die via privébericht. Je kunt dan dat klantnummer toevoegen aan je KPN ID. Daarna kun je met je KPN ID inloggen op email.kpn.com. En daar kun je dan een nieuw wachtwoord instellen voor het hetnet-adres.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Willem, welkom op het forum. Dit zou je wel in Mijn KPN moeten inzien. Zou je je profiel nog willen aanvullen met het adres waar het om gaat? Die van Het Net? Dan kan ik dit nakijken.
Hai Alex, Profiel aangevuld in opmerking veld
Reputatie 7
Badge +28
Dank je, Willem! Ik zie hier dat je hetnet-adres een ander klantnummer heeft. Ik stuur je die via privébericht. Je kunt dan dat klantnummer toevoegen aan je KPN ID. Daarna kun je met je KPN ID inloggen op email.kpn.com. En daar kun je dan een nieuw wachtwoord instellen voor het hetnet-adres.

Reageer