Beantwoord

Hoe een verwijderd planet-email-adres weer activeren?

  • 25 September 2019
  • 5 reacties
  • 361 keer bekeken

Een paar maanden geleden heb ik mijn planet-email adressen verwijderd. Op Mijnkpn zie ik nu inderdaad staan dat 2 adressen in deactivatiestatus zijn. Maar ....... onder dat planet-adres heb ik verschillende accounts aangemaakt (dropbox, facebook etc.) en bij een aantal kan ik nu helaas niet meer inloggen op mijn account omdat ik geen wachtwoorden naar het gekoppelde kpn-planet-adres kan laten sturen gezien dit mail adres niet meer actief is. De kpn-account waaraan het ouder planet-adres hing bestaat nog wel, en mijn huidige, nieuwe kpn-email adres (xxx@kpnmail.nl) werkt uiteraard nog wel. Is het mogelijk dat het mijn oude planet adres (xxx@planet.nl) weer geactiveerd wordt?
Met vr.gr.
D.E.A.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 September 2019, 16:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi! Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen. Ik zal proberen om het oude @planet adres te herstellen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres dat je terug wilt? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Dag Vikash,
Dank voor je reactie. Ik heb zojuist mijn forum-profiel aangevuld.
Heel fijn dat je gaat proberen om mijn oude planet-adres te herstellen.
Met vr.gr.
D.E.A.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Het is mij gelukt om het oude @planet adres te herstellen. Ik heb het als alias toegevoegd aan de e-mailbox dat al bestond. Dat betekend dus dat je moet inloggen met de gegevens van je e-mailbox.
Dag Visakh,

Het is gelukt! En ik heb ook weer toegang tot Dropbox etc.
Geweldig bedankt! Ik ben weer een tevreden klant 🙂
Met vr.gr.
D.E.A.
Reputatie 7
Badge +21
Wat fijn! Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! We helpen je graag.☺️

Reageer