Beantwoord

Hoe kan ik de agenda van KPN webmail Outlook (versie 16.61 - 2021) voor MAC krijgen?

  • 10 June 2022
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Hoe kan ik de agenda mijn van KPN webmail in mijn Nieuwe Outlook (versie 16.61 - 2021) voor MAC krijgen?

Alle oplossingen die ik online en in forums zie komen niet overeen met de nieuwste versie van outlook.

icon

Beste antwoord door GeSp 10 June 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Rob van H 

 

Helaas, dat gaat niet werken.

Ik heb het wel eens als extra agenda voor elkaar gekregen maar dan moet je dat bij elke start van outlook opnieuw doen.

Zie deze post: https://forum.kpn.com/toestellen-en-besturingsystemen-126/hoe-krijg-ik-de-webmail-kalender-op-mijn-iphone-zichtbaar-552411

Hallo @makoning 

 

Er is wel een mogelijkheid om de webmail agenda te delen en dan kan ik hem b.v. toevoegen in outlook op mijn PC.

Echt vlekkeloos werkt het niet, op het moment dat ik outlook afsluit en weer start is die agenda weer verdwenen en moet je hem opnieuw toevoegen.

Misschien dat het wel goed gaat op een iPhone.

Je moet via webmail de agenda oproepen en dan via het hamburgermenu kan je hem delen:

Je krijgt dan bovenstaande popup, daar het emailadres invoeren, kiezen welke rechten je geeft en op Opslaan klikken.

In de email die je dan krijgt staat een link, die kan je via de browser openen of rechtstreeks uit de mail kopiëren en dan invullen in je iPhone agenda bij Internet agenda (misschien heet het anders op een iPhone) openen.