Beantwoord

Hoe kan ik een verwijderd e-mailadres opnieuw toevoegen?

  • 20 April 2019
  • 6 reacties
  • 158 keer bekeken

Badge
Omdat er geen mailtjes meer binnen kwamen op een van de e-mailadressen had ik deze verwijderd, met de bedoeling om deze later opnieuw toe te voegen.
Nu krijg ik het bericht dat het bedoelde e-mailadres niet beschikbaar is.
Hoe lang duurt dit of kan het helemaal niet meer ???
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 April 2019, 12:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Een emailadres gaat 3 maanden in quarantaine nadat deze verwijderd is.
Een medewerker van KPN kan het emailadres vrijgeven waarna je hem weer kunt koppelen.

Ik verwacht dat er zich binnenkort wel een medewerker van KPN zal melden om jou hierbij te helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @HenkGerrits
Bij het verwijderen van een e-mailadres of alias komt er automatisch een reservering op zodat dit adres niet direct weer aangemaakt kan worden. Pas na 3 maanden verdwijnt zo'n reservering weer automatisch.

Binnenkort reageert er hier een KPN moderator, die kan dat eerder voor je vrijgeven.

Vul alvast je Forum profiel aan met alle relevante gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.).
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.

Zet in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het betreffende e-mailadres
Badge
Alvast bedankt voor de snelle antwoorden!
Henk
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @HenkGerrits, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je al aardig voorzien bent van antwoorden, hoe het zo gekomen is dat je hem niet direct weer kan aanmaken. Gelukkig kan ik de laatste stap regelen! De reservering heb ik eraf gehaald, je zou het e-mailadres dus opnieuw moeten kunnen aanmaken in MijnKPN of via email.kpn.com.

Laat je weten, middels een berichtje, of het gelukt is? 🙂
Badge
Hoi Susan,
Het is gelukt, dank je.
Nog een klein vraagje, sorry dat ik dat niet direct had vermeld, maar zou je hetzelfde kunnen doen voor het emailadres *@kpnmail.nl?
Sorry voor het ongemak,

groet,
Henk Gerrits

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@HenkGerrits, uiteraard! Dat is geen enkel probleem en zeker geen ongemak! Bij deze ook de reservering van het genoemde e-mailadres eraf gehaald 😉 Veel succes ermee!

Reageer