Beantwoord

Hoe kan ik een verwijderd e-mailadres opnieuw toevoegen?

  • 21 April 2019
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Door een computer crash, kon ik mijn oude emails niet meer inzien, sterker nog ik weet mijn wachtwoord niet meer. Derhalve heb ik telefonisch een nieuw email adres aangemaakt, eindigend op kpnmail.nl. Voorgaande jaren maakte ik altijd gebruik van mijn email adres eindigend op planet.nl. Aangezien dit adres bij iedereen bekend is, wil ik gebruik blijven maken van mijn oude email adres. Kunt u controleren of mijn oude adres nog bekend is, geactiveerd is, en hoe ik dan een wachtwoord reset kan doen. Ik hoor graag z.sm. van u.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 April 2019, 09:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @vankeppel.bj
Vul gewoon je oude e-mailadres in maar geen wachtwoord.
Klik daarna aan Wachtwoord vergeten en er wordt je een e-mail gestuurd naar het bij de KPN bekende e-mailadres om je wachtwoord te resetten.
Bedankt voor je reactie, helaas werkt dat niet. Ik kan mijn 'oude' emailadres niet toevoegen en dus niet selecteren. Als ik mijn oude emailadres toevoeg dan krijg ik melding emailadres is niet beschikbaar. Ik weet niet wat kpn met dit adres gedaan heeft, maar volgens mij moet KPN eerst iets doen om dit probleem op te lossen. Als mijn zoon een email naar mijn oude adres stuurt wordt de email wel verstuurd en er komt geen melding dat het email adres niet klopt, dus ik denk dat mijn oude adres nog wel bestaat.
Reputatie 7
Badge +21
Ah op die manier
Verwijderde adressen worden 3 maanden vastgehouden
webcare kan dit wel weer eerder beschikbaar stellen.
Als je dat nog niet gedaan hebt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

En ook het e-mailadres waar het om gaat dus.
Reputatie 7
Heb jij via https://email.kpn.com dat emailadres verwijderd?
Zo nee, zie je hem daar dan nog staan als alias van één van de genoemde email accounts?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi vankeppel, welkom op het forum! Zoals wjb al aangeeft, als jij niet expliciet via email.kpn.com het mailadres verwijderd hebt, dan bestaat deze nog. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Zet het planetadres waar het om gaat in het veld 'persoonlijke opmerkingen', dan controleer ik dit voor de zekerheid voor je. En dan kunnen we je helpen met de stappen om je wachtwoord te herstellen 🙂