Beantwoord

Hoe kan ik mijn contact-emailadres aanpassen?

  • 5 August 2020
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

De maandelijkse factuur wordt nog steeds naar mijn ziggo mailadres gestuurd, maar dat heb ik niet meer en ik kan het ook nergens aanpassen. Als ik bel met KPN krijg ik een link die het niet doet https://ga.kpn/mailwijzigen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 August 2020, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MAKKIE33, welkom op het forum! 
Hier is gelukkig een oplossing voor:
  

Je kunt hiervoor het beste een KPN ID aanmaken met het mailadres waar je de facturen op wilt hebben. Als je vervolgens dan je abonnement aan dat KPN ID koppelt wordt het contactmailadres van je abonnement ook aangepast naar dat adres. Vervolgens kun je dan ook makkelijk de gegevens en instellingen van het abonnement beheren via de MijnKPN.

 

Maar ik heb al een KPN id, het lijkt mij makkelijker als iemand bij KPN dit aanpast

Reputatie 7
Badge +20

Als je je producten al gekoppeld hebt aan je KPN ID zouden daar de facturen ook heen moeten gaan en staat er misschien iets niet helemaal goed.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Als je je producten al gekoppeld hebt aan je KPN ID zouden daar de facturen ook heen moeten gaan en staat er misschien iets niet helemaal goed.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Is ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Het mailadres stond nog niet goed bij je betaalgegevenes. Ik heb hem bij deze rechtgezet! Je volgende factuur zal gewoon per mail binnen moeten komen net als bij je thuis abonnement!