Vraag

Hoe kan ik mijn e-mailaccount instellen met Office 365?

  • 26 March 2023
  • 6 reacties
  • 618 keer bekeken

Goedendag,

ik heb onlangs Office (Microsoft 365)  aangeschaft en wil daar mijn KPN mail account instellen.

Ik kan nergens een duidelijke handleiding vinden om dit te doen.

De meeste handleidingen gaan tot uiterlijk Outlook 2019.

Graag hulp hierbij.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Beemer520 dan gebruik je de handleiding voor Outlook 2019, zoveel zal dat niet schelen.

 

Het zal je verbazen hoeveel dat wel scheelt.

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet het niet zeker, maar is het niet zo dat je in Microsoft 365 moet inloggen met een microsoft-account?

Reputatie 7
Badge +7

@Beemer520 Ik zie nu dat ik misschien jouw vraag verkeerd gelezen/begrepen heb. Daarom voor de zekerheid de volgende vraag:
Bedoel je dat je in het programma Outlook jouw  mail-account van KPN wilt instellen? Is dat wat je wil?

Reputatie 7
Badge +24

Het zal je verbazen hoeveel dat wel scheelt.

Kunt u schermafdrukken laten zien? Want voor zover ik weet scheelt het niks. Microsoft verkoopt al jaren dezelfde Outlook. Ze plakken er elkaar een ander jaartal op, passen wat kleurtjes en vormpjes aan, maar dat is het wel zo ongeveer.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Beemer520, zoals je ziet denken we hier op het forum graag met je mee. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, kan je je vraag dan verder uitleggen? Daarmee maak je het andere behulpzame gebruikers gemakkelijker om met je mee te denken :)

@Beemer520 Ik zie nu dat ik misschien jouw vraag verkeerd gelezen/begrepen heb. Daarom voor de zekerheid de volgende vraag:
Bedoel je dat je in het programma Outlook jouw  mail-account van KPN wilt instellen? Is dat wat je wil?