Beantwoord

Hoe kom ik van die enorme grote hoeveelheden Spam af!

  • 6 september 2017
  • 1 reactie
  • 515 keer bekeken

Ik word er gieren gek van, dagelijks markeer ik tientallen e-mails als spam en blokkeer de afzenders. En toch, elke dag stroomt mijn inbox vol met spamberichten (momenteel van AH, Lidl en Fietsen). Dit duurt nu al ruim een jaar, hoe kan het zijn dat KPN dit niet in het gareel krijgt. Het irriteert me mateloos dat ik van alle mailboxen die ik heb, juist in die ene waarvoor ik maandelijks betaal wordt overstelpt met SPAM! Al ettelijke malen de belofte (via Twitter) gehad dat eraan gewerkt wordt, dat het binnenkort is opgelost .. maar nog steeds niet dus. WANNEER houdt dit een keer op???
icon

Beste antwoord door wjb 6 september 2017, 09:58

Dat juist op dat éne e-mailadres die spam binnenkomt betekent dat dat éne e-mailadres helaas opgenomen is in een e-mailadressen bestand dat gebruikt wordt door spammer(s) en de andere gelukkig (nog) niet.
Je bent helaas niet de enige.
Zie: https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-in-mailbox-433565
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Dat juist op dat éne e-mailadres die spam binnenkomt betekent dat dat éne e-mailadres helaas opgenomen is in een e-mailadressen bestand dat gebruikt wordt door spammer(s) en de andere gelukkig (nog) niet.
Je bent helaas niet de enige.
Zie: https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-in-mailbox-433565

Reageer