Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat een nieuw aangemaakt (extra) emailadres wérkt.

• 18 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Badge
Ik heb enkele dagen geleden 2 extra (kpnmail) emailadressen aangemaakt, maar wanneer daar mail naar gestuurd wordt komen de mails terug met de foutmelding dat het gebruikte emailadres niet bestaat.

Uiteraard maak je emailadressen aan om ze te kunnen gebruiken , maar hoe lang duurt het voordat ze na het aanmaken ook echt wérken ?
icon

Beste antwoord door FRATER66 20 augustus 2018, 17:45

Hallo Erik,
Ik heb voor de zekerheid de verzenders gevraagd welk emailadres zij gebruikten.
Bleek dat twee van hen i.p.v. NL , 'COM' hadden gebruikt en de anderen hadden punten te veel/te weinig of op de verkeerde plek gebruikt.
Inmiddels uitgeprobeerd met juist ingevoerde emailadressen en ze werken beide prima .

Hoe simpel kan het soms zijn ,.... maar sja….. je moet het wel even doorhebben voor het verholpen kan worden.

Bij deze dus probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken !!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Heb je al gekeken welke status bij dat email adres weergegeven wordt.
Het zou maar zo kunnen zijn dat de verwerking van de "order" voor het aanmaken van een nieuw emailaccount ergens blijft hangen en dan kan wachten totdat je een ons weegt.

Als je jouw forum profiel nog niet aangevuld hebt met postcode, huisnummer en klantnummer, doe dat dan alsnog zodat een KPN medewerker alvast het één en ander voor je uit kan zoeken.
Badge
Bij MIJNKPN (instellingen) staan de nieuw aangemaakte emailadressen 'geregistreerd' net als mijn als mijn andere al bestaande en in gebruik zijnde emailadressen.

Verder kan ik er nergens iets over terugvinden, maar ik ben hier ook allemaal niet zo heel erg in thuis, dus misschien zoek ik verkeerd.
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN Webcare zal reageren om je hier duidelijkheid in te verschaffen.
Reputatie 7
Badge +27
Hier ben ik, Frater. Welkom op het forum! Ik heb gekeken naar je mailadressen. Ik zie er 2 die eindigen op @hetnet.nl en 2 die eindigen op@kpnmail.nl. Ik neem aan dat het hier gaat om de twee @kpnmail.nl adressen? Ze staan hier beide als volledig actief. Is het mogelijk dat degenen die je mailen op die adressen een typefout maken? Ik zie dat het ene mailadres een punt erin heeft, en de andere niet. Gaat daar misschien iets mee mis?
Badge
Hallo Erik,
Ik heb voor de zekerheid de verzenders gevraagd welk emailadres zij gebruikten.
Bleek dat twee van hen i.p.v. NL , 'COM' hadden gebruikt en de anderen hadden punten te veel/te weinig of op de verkeerde plek gebruikt.
Inmiddels uitgeprobeerd met juist ingevoerde emailadressen en ze werken beide prima .

Hoe simpel kan het soms zijn ,.... maar sja….. je moet het wel even doorhebben voor het verholpen kan worden.

Bij deze dus probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken !!

Reageer