Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat je een nieuw e-mail adres kunt aanmaken na het verwijderen van een oud e-mail adres?

  • 8 January 2019
  • 3 reacties
  • 619 keer bekeken

Badge
Ik had 5 email adressen in gebruik. (ik heb het niet over aliassen).
Één van deze adressen heb ik opgeheven omdat ik daar veel spam op kreeg.
Nu wil ik daarvoor in de plaats een nieuw e-mail adres aanmaken. En dat lukt niet. Ik zie na een paar dagen nog steeds de melding:
Verwijderd e-mailadres
Deactivatie loopt.
Wie oh wie kan mij daar antwoord op geven?
icon

Beste antwoord door krtbsch 11 January 2019, 15:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi krbtsch, Normaal gesproken kun je meteen een nieuw e-mailaccount aanmaken. Loopt de deactivatie nog steeds? Dan zou ik er graag naar willen kijken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook is het handig om het adres van je e-mailaccount de je wilt verwijderen te vermelden. Wil je dit e-mailadres plaatsen onder opmerkingen?
Badge
Hallo Marina,
Het probleem is inmiddels opgelost.
Na 5 dagen wachten en 4 telefoontjes met 4 verschillende antwoorden, varierend van "het moet gewoon kunnen. Lukt het u niet? Dan doet u waarschijnlijk iets niet goed (1e beller, dag 1). De deactivatie duur max 48 uur Ik zie 4 email accounts en een fon account, dat zijn er dus 5. Waarschijnlijk lukt het daarom niet. (beller 2, dag 2)
Ik heb uw email account definitief verwijderd, binnen een uurtje moet het goed zijn. (beller 3 dag4) 6 uur later: Ik weet het niet ik maak een ticket aan en stuur dit door naar een andere afdeling. Dit kan ongeveer 48 uur gaan duren. (beller 4, dag 4)
Hoera dag 5 het werkt.
Ordt het niet tijd dat de KPN helpdesk een voorbeeld gaat nemen aan de wijze van werken bij de helpdesk van XS4ALL?
Reputatie 7
Badge +19
Jammer dat het niet in één keer is opgelost. Dit had natuurlijk makkelijker en duidelijker gekund. De werkwijze van XS4ALL is zeker een goed voorbeeld. Hopelijk is je volgende contact bij KPN net zo fijn als bij XS4ALL. 🙂 We blijven ons best doen natuurlijk! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan vooral.

Reageer