Beantwoord

Hoe voeg ik mijn XS4ALL Email only abonnement samen met KPN internet abonnement

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Hoe voeg ik mijn xs4all Email only abonnement samen met mijn sinds 8 juni bestaande KPN internetabonnement?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 June 2022, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Ludovico 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” het klantnummer en het emailadres dat moet worden verplaatst. Vermeld ook naar welk emailaccount/-mailbox dat emailadres moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier(onder) een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om dat emailadres (met inhoud) te verplaatsen.

Reputatie 7

Hoi @Ludovico, welkom bij ons op het forum. Dit is iets wat je niet zelf kunt doen, dit kan alleen vanuit ons geregeld worden. Voor een oud-XS4ALL e-mailonly abonnement hebben we deze mogelijkheid nog niet op het forum, je kunt hiervoor bellen met 020 398 76 66. Een collega kan je via die weg verder helpen.