Beantwoord

Hoelang duurt een deactivatie van een mail account?

  • 31 July 2019
  • 4 reacties
  • 214 keer bekeken

Enige dagen geleden heb ik een mail account verwijderd omdat deze behoorlijk veel spam op binnen kwam. Na het verwijderen staat er nog steeds dat de account op deactivatie. Hoe laag duurt dit? Want ik zou dan weer een nieuw account willen aanmaken voor een lid in de familie.
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 July 2019, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Helve , ik zou de accountgegevens van dat gedeactiveerde account gewoon uit je e-mailprogramma verwijderen en alleen van je nieuw aangemaakte account gebruik maken.
Providers zetten oude accounts in de regel eerst een paar maanden in quarantaine voordat het weer vrijgegeven wordt, dit om er zeker van te zijn dat bij hergebruik van die e-mailnaam niet alsnog e-mail van de vorige gebruiker binnenkomt, privacy-dingetje.
Bedankt
Bedankt
Graag gedaan☺️
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Helve! Het klopt wat Jan zegt. In ons geval wordt een verwijderd mailadres nog drie maanden gereserveerd gehouden. Dit zou echter het aanmaken van een nieuw, vervangend, mailadres niet in de weg moeten staan. Als je dit wel zo ervaart, geef het aan (en vul je gegevens in op je profiel), dan kijk ik dit voor je na.