Beantwoord

Hoofdmailadres OnsBrabantNet behouden i.p.v. KPNmail

• 4 september 2017
  • 9 reacties
  • 1811 keer bekeken

Reputatie 3
Zelfde vraag heb ik ook: krijg geen spam, maar enkele dagen geleden overgegaan van OnsBrabantNet.nl naar KPN (O.B.N.nl is al enkele jaren van KPN).
In de ontvangen brief wordt héél duidelijk gesteld dat het emailadres van mij bij O.B.N.nl het hoofdemailadres blijft, doch 1e dag bij KPN krijg ik al ongewild een KPN email adres toegewezen.
Dat KPN adres wil ik dus graag vanaf!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Natasja_1 13 september 2017, 17:47

Vandaag nogmaals bericht van Natasja gehad, kompleet met mijn klantnr.
Hierna was mailprobleem snel opgelost, prima!!

Op MijnKPN kan ik nog altijd niet inloggen, na aanmelden blijft "zandloper" wel 10 min. lopen, maar verder gebeurt er niets. Had al cookies toegelaten voor de kpn.com en ook de MijnKPN url's, maar dat levert ook niets op. Kan iemand iets zinnigs zeggen of ik MijnKPN nodig heb, weet niet wat daar allemaal gebeurt, wellicht dat iemand zijn licht er eens over kan laten schijnen??

Fijn dat we het probleem hebben kunnen verhelpen door middel van het opnieuw instellen van het wachtwoord. Verder ben je erachter gekomen dat inloggen op MijnKPN niet werkt met jouw browser 'Cliqz'. Inloggen kan je voortaan dus via een andere browser doen 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Nog even ter verduidelijking hoe dat gaat:

Reputatie 7
Badge +10
Hi jannuh. Begrijp ik het goed dat je het mailadres van OsnBrabantNet nu helemaal niet meer actief is? Dat is namelijk zeker niet de bedoeling. Je behoort het e-mailadres namelijk gewoon te behouden. Als je reageert op mijn privébericht, pak ik dit verder op. Hoor graag van je!
Reputatie 3
Ik had Natasja juist een PB terug gestuurd, of mijn OnsBrabantNet.nl email adres deed het ineens helemaal niet meer. Hoop dat dit snel verholpen is, want gebruik alleen het O.B.N..nl mailadres, het KPN mailadres hoef ik helemaal niet.
Een en ander zoals beloofd bij de overgang van OBN naar KPN, zie het Houdoe & Welkom leaflet hierboven .
Reputatie 3
Krijg nu in het geheel geen mail meer via mijn O.B.N..nl account wat KPN heeft overgenomen.
Kan ook niet bij KPN webmail inloggen, mijn OBN wachtwoord werkt hier, uiteraard, niet, verder nergens mogelijkheid om nieuw wachtwrd in te stellen.
Kortom veel beloven bij de overgang van OBN naar KPN, maar "that's it"!
Reputatie 3
Het gaat nog verder:
Kan geen mail meer ontvangen...
Kan niet meer inloggen bij MijnKPN...

Nog wel inloggen bij dit forum..
Ik heb nog internet...

Monteur is geweest 31 aug., echter onverrichter zake naar volgende adres gegaan; ondanks afspraak 6 weken voor 31 aug. al gemaakt, was men vergeten om mij over te zetten van OBN naar KPN.
Dus zelf apparatuur in gebruik genomen bij gebrek aan verbinding tijdens monteurbezoek.

Beloven op papier dat OBN mailadres behouden blijft, is dus helaas niet zo! In plaats daarvan wordt me, ongevraagd, een KPN email adres toegeschoven...

Ik hoop dat er spoedig aktie komt van KPN om een en ander recht te trekken!
Reputatie 3
Zou KPN nog aan me denken, nou aan mijn mailproblemen tenminste toch naar ik hoop... 😉
Reputatie 3
Vandaag nog een PB ontvangen van Natasja.
Helaas is de oplossing die wordt aangeboden om toch te kunnen inloggen op "mijn" KPN mailadres een niet werkende. Soort kip-ei verhaal.
Het wachtwoord opvragen via MijnKPN, waar ik ook niet kan inloggen, werkt dus helaas niet.
Oh, klantnr staat ook op de factuur die je per email ontvangt: laat ik nu net niet kunnen inloggen in mijn mail via webmail of via mailclient, dat is 't 'm net...

KPN wil best wel helpen hoor!!

Alleen de aangedragen oplossingen kunnen niet helpen, omdat ik er niet aankan!

Normaal krijg je ook veel info, over hoe iets werkt via de monteur van KPN; dat hij hier na korte tijd onverrichterzake huiswaarts keerde blijkt nu een echt nadeel te zijn (ik had nog de OnsBrabantNet verbinding toen monteur arriveerde, OBN/KPN had verzuimd mijn verbinding bijtijds over te zetten).

Ik hoop dat de vele klanten van O.B.N. die nog over komen naar KPN hier iets aan hebben, zoals OBN en KPN herinneren dat men tijdig de verbinding over zet tussen de 2 internet-providers.
Duidelijk vooraf een lijstje maken met vragen voor de monteur.
Aan KPN vóóraf vragen hoe procedures verlopen; hoe dat nu precies moet weet ik niet.
Heb zelf vooraf gebeld met KPN klantenservice (pfffff!!!!) , maar omdat ik nog geen klant was kreeg ik geen nadere info.
Dit betreft wel een specifieke situatie voor OBN klanten, OBN is al enkele jaren van KPN, we gaan dus eigenlijk intern over. Als ik het goed begrepen heb dienen alle particuliere klanten van OBN over te gaan naar een andere provider, liefst natuurlijk KPN (logisch).
OBN gaat zich daarna op de zakelijke markt richten.

Nou ik hoop dat dit mijn laatste bericht in dit topic wordt.
Hup KPN, zet um op 😉
Reputatie 3

Op MijnKPN kan ik nog altijd niet inloggen, na aanmelden blijft "zandloper" wel 10 min. lopen, maar verder gebeurt er niets. Had al cookies toegelaten voor de kpn.com en ook de MijnKPN url's, maar dat levert ook niets op. Kan iemand iets zinnigs zeggen of ik MijnKPN nodig heb, weet niet wat daar allemaal gebeurt, wellicht dat iemand zijn licht er eens over kan laten schijnen??
Reputatie 7
Badge +10

Fijn dat we het probleem hebben kunnen verhelpen door middel van het opnieuw instellen van het wachtwoord. Verder ben je erachter gekomen dat inloggen op MijnKPN niet werkt met jouw browser 'Cliqz'. Inloggen kan je voortaan dus via een andere browser doen 🙂

Reageer