Beantwoord

Ik kan de mail niet (opnieuw) instellen op mijn tablet

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Vraag is: Is mijn wachtwoord van KPN ID dezelfde als van mijn normaal gebruikte emailadres (☆☆☆☆☆☆☆@hetnet.nl ?
Ik kom er echt niet uit.
Van alles geprobeerd.
Mijn wachtwoord van de normaal gebruikte email weet ik niet meer en met het wachtwooord van KPN ID kom niet in mijn mail op de tablet?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 January 2019, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Janneke, welkom hier. Het antwoord is nee, het wachtwoord voor jouw KPN ID, en het wachtwoord voor het e-mailadres, is niet per definitie hetzelfde. Kan wel, hoeft niet. Volg de volgende stapjes en dan moet het helemaal goed komen. :)

Eerst deze:
Klik hier voor wachtwoord resetten e-mail. (gebruik de optie 'Als je thuis bent' is makkelijk)
Dan deze:
Klik hier voor wachtwoord resetten KPN ID.


Laat je weten of dat lukt?
Hoi Janneke, welkom hier. Het antwoord is nee, het wachtwoord voor jouw KPN ID, en het wachtwoord voor het e-mailadres, is niet per definitie hetzelfde. Kan wel, hoeft niet. Volg de volgende stapjes en dan moet het helemaal goed komen. :)

Eerst deze:Klik hier voor wachtwoord resetten e-mail. (gebruik de optie 'Als je thuis bent' is makkelijk)
Dan deze:Klik hier voor wachtwoord resetten KPN ID.


Laat je weten of dat lukt?

Hoi goedenavond Paul,
Het is gelukt hoor. Ik heb zowel een nieuw wachtwoord voor mijn KPN ID aangemaakt en ook apart voor mijn e-mail.
Dus alles werkt weer zoals het moet werken.

En dat is prettig.
Dankjewel.

Fijn weekend gewenst.
Reputatie 7
Badge +25
Mooi zo! Dat lees ik graag op de maandagochtend. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.