Beantwoord

Ik kan geen e-mail berichten ontvangen

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds gisteravond kan ik geen mail meer ontvangen. Ik heb het hele stappenplan doorlopen en het lukt mij (na een paar uur) nog steeds niet om weer mail binnen te krijgen. Wifi doet het. Wel ben ik sinds 29-1 overgestapt op e-mail only, omdat ik vanwege de verbouwing van ons woonhuis in een woonunit woon en daar tijdelijk mobiele Wifi (van Wifi for me)heb. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar die stuurde mij een sms met een link naar hetzelfde stappenplan dat ik dus al geprobeerd heb. Heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Ingrid-m 19 March 2019, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Ingrid, welkom op het forum! Erg vervelend dat je mail het niet doet. Gaat het om het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt? Zo niet, wil je het adres waar het om gaat invullen op je forumprofiel in het veld Persoonlijke opmerking? Vul ook je verdere gegevens in en laat even weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +7
Ik denk dat je IP geblokkeerd is wegens veelvuldig verkeerd inloggen. Als er mobieltjes ingesteld staan met verkeerde gegevens gebeurt dit nogal eens. In plaats van een foutmelding te geven gaan ze het blijven proberen, tientallen keren per minuut.

Je kan dit checken via blacklist.kpnmail.nl
Reputatie 7
Badge +30
Je bent niet meer teruggekomen, Ingrid. Ik ga er dan ook vanuit dat het gelukt is het probleem te verhelpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.

De tip van Dennis om via blacklist.kpnmail.nl te controleren of je IP geblokkeerd is, is een goede. Als dit inderdaad zo is, controleer op welke apparaten je allemaal je e-mail hebt ingesteld, en of de gegevens daar allemaal kloppen. Als je dat gedaan hebt, neem dan contact op met Abuse via abuse@kpn.com om de blokkade te laten verwijderen.
Hoi Ingrid, welkom op het forum! Erg vervelend dat je mail het niet doet. Gaat het om het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt? Zo niet, wil je het adres waar het om gaat invullen op je forumprofiel in het veld Persoonlijke opmerking? Vul ook je verdere gegevens in en laat even weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik dit voor je nakijken.
Hi Erik, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb. Ik kan inmiddels weer email ontvangen en ik was helemaal vergeten dat ik mijn vraag had gesteld op dit forum. Het is dat ik net een email krijg dat er een reactie op mijn vraag was😊Een aantal dagen geleden heb ik een email ontvangen van KPN dat er een probleem was met mijn email account. Ik heb inmiddels ook contact gehad met KPN Abuse. Nu alles opgelost. Dank voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, Ingrid! Goed om te horen dat het opgelost is met behulp van de collega's van Abuse 🙂