Beantwoord

Ik kan geen email meer ontvangen maar wel verzenden.

  • 17 June 2019
  • 1 reactie
  • 285 keer bekeken

Afgelopen week kreeg ik bericht van kpn dat mijn mailadres door derden gebruikt werd en dat het account geblokkeerd werd uit voorzorg. Nu heb ik mijn wachtwoord gewijzigd maar kan enkel nog mail verzenden en niet ontvangen. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 June 2019, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Asperge. Goed dat je actie hebt ondernomen op de mail van onze Abusedesk. Ik vermoed dat je ergens nog je wachtwoord moet aanpassen in je instellingen. Kun je aangeven hoe je normaal gesproken de mail gebruikt? Is dat met een mailprogramma (zo ja, welke) of gebruik je de webmail?