Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op mijn Hetnet e-mailadres

  • 3 January 2022
  • 3 reacties
  • 667 keer bekeken

Ik gebruik Outlook in combinatie met HetNet (instellingen via kpnmail)Sinds 2 weken geen e-mail meer. Kan met geen mogelijkheid inloggen . Er is bij mij niets veranderd qua wachtwoord. Het lijkt of kpn het account niet herkend. Maar het email adres is niet geblokkeerd. Snap er niets van voorheen geen problemen gehad. Kan het met een update te maken hebben van KPN of Outlook

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 January 2022, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Harry hetnet 

Kun je wel bij de webmail inloggen ? Zo ja, dan zijn gebruikersnaam + wachtwoord goed. Gebruik je IMAP in Outlook ? Dan kun je proberen of het verwijderen en opnieuw aanmaken van het account helpt.

Hoeveel tekens heeft jouw wachtwoord ? Heeft wel 10 of meer tekens ?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Harry hetnet, net als Willy hierboven heb ik dezelfde vraag: Lukt het (nog) wel om in te loggen op de KPN webmail? Als dat nu ook niet lukt, raad ik je aan om het wachtwoord te wijzigen. 

Inmiddels is het opgelost. Er was vanaf  onbekende op adressen veelvuldig geprobeerd om in te loggen op mijn email account. De KPN heeft uit voorzorg het account van de servers gehaald. Zodat ik zelf ook geen gebruik kon maken van de email. KPN had wel een mailtje gestuurd maar kon ik niet lezen. Ze hebben (technici) ingelogd in mijn pc en samen alles in orde gemaakt. Ook nog wat andere zaken opgelost. Erg blij met de hulp van KPN ondersteuning. Hebben goed werk verricht