Sinds enige tijd krijg ik geen mail meer binnen op mijn freeler account. I
Ik heb niks veranderd. het gaat om het mailadres dat ik ook bij KPN ID gebruik.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelSinds enige tijd krijg ik geen mail meer binnen op mijn freeler account. I
Ik heb niks veranderd. het gaat om het mailadres dat ik ook bij KPN ID gebruik.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelHoi
Ik heb ze bij privé opmerkingen geplaatst. is het zo zichtbaar?
Ik zie inderdaad bij het inloggen een melding staan dat het account is geblokkeerd.
Dank je,
Het wachtwoord moet opnieuw ingesteld worden. Daarna kun je dat nieuwe wachtwoord gebruiken om weer bij je mail te kunnen. Je krijgt een privébericht van me met meer informatie hierover.
Dank je,
Het wachtwoord moet opnieuw ingesteld worden. Daarna kun je dat nieuwe wachtwoord gebruiken om weer bij je mail te kunnen. Je krijgt een privébericht van me met meer informatie hierover.
Het wachtwoord is inmiddels opnieuw ingesteld, en het mailadres is weer gedeblokkeerd. Je kunt er weer bij
opgelost! top. bedankt
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.