Beantwoord

Ik krijg geen mail meer binnen op Freeler account en wachtwoord kan ik niet wijzigen

  • 29 June 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds enige tijd krijg ik geen mail meer binnen op mijn freeler account. I

Ik heb niks veranderd. het gaat om het mailadres dat ik ook bij KPN ID gebruik.

Kunnen jullie mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 July 2022, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Macyf, het kan zijn dat jouw Freeler account geblokkeerd is. Zou je de laatste 3 cijfers van jouw IBAN ook kunnen toevoegen aan je forumprofiel, na het invullen kan je een seintje geven. Dan kan ik met je meekijken naar het adres en wat daarmee aan de hand is.

Ik heb ze bij privé opmerkingen geplaatst. is het zo zichtbaar?

Ik zie inderdaad bij het inloggen een melding staan dat het account is geblokkeerd.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Macyf! Ik heb het nagekeken en ik zie dat jouw Freeler adres begin juni geblokkeerd is omdat wij misbruik geconstateerd hebben. Dat betekent dat anderen toegang hebben gehad tot jouw mailbox en deze wellicht hebben gebruikt voor het versturen van spam, of om andere onzuivere dingen mee uit te spoken. Als wij dat constateren dan blokkeren we het wachtwoord van de mailbox. Er kan dan nog wel mail heen gestuurd worden, maar je kunt de mail niet ophalen omdat het wachtwoord niet meer werkt.

Het wachtwoord moet opnieuw ingesteld worden. Daarna kun je dat nieuwe wachtwoord gebruiken om weer bij je mail te kunnen. Je krijgt een privébericht van me met meer informatie hierover. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Macyf! Ik heb het nagekeken en ik zie dat jouw Freeler adres begin juni geblokkeerd is omdat wij misbruik geconstateerd hebben. Dat betekent dat anderen toegang hebben gehad tot jouw mailbox en deze wellicht hebben gebruikt voor het versturen van spam, of om andere onzuivere dingen mee uit te spoken. Als wij dat constateren dan blokkeren we het wachtwoord van de mailbox. Er kan dan nog wel mail heen gestuurd worden, maar je kunt de mail niet ophalen omdat het wachtwoord niet meer werkt.

Het wachtwoord moet opnieuw ingesteld worden. Daarna kun je dat nieuwe wachtwoord gebruiken om weer bij je mail te kunnen. Je krijgt een privébericht van me met meer informatie hierover. 

 

Het wachtwoord is inmiddels opnieuw ingesteld, en het mailadres is weer gedeblokkeerd. Je kunt er weer bij @Macyf 🙂

opgelost! top. bedankt