Beantwoord

Ik ontvang geen e-mails meer, word doorverwezen naar KPN ID

  • 9 June 2022
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik kan mijn e-mail niet meer benaderen. Vanuit de site wordt verwezen naar KPN ID om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit lukt niet omdat ik ook geen KPN ID heb. Van het kastje naar de muur en terug. Er staat: deze gebruikersnaam en of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? 

Ik krijg ook op mijn mobiel geen mail meer binnen. Er staat dat er een bericht wordt gestuurd naar mijn e-mail adres. Echter er komt niets binnen. 

Kan mij iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 June 2022, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Bart Everaerts 

 

Je kan die KPN ID zelf aanmaken, ga naar https://inloggen.kpn.com/

Maak er 1 aan, dan daarmee inloggen en je producten koppelen, vervolgens kan je via je Thuis abonnement je email beheren en daar ook een nieuw wachtwoord instellen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Bart Everaerts

Heb je via een alternatief e-mailadres een KPN ID account kunnen registreren?

Het is ook mogelijk om het wachtwoord van het e-mailaccount opnieuw in te stellen aan de hand van het klantnummer. 
Let op: Dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk en je je klantnummer bij de hand hebt.

Je klantnummer vind je op je factuur en het afschrift van je bank. Let op: het gaat om het klantnummer van je Internet abonnement (waar het e-mailadres aan gekoppeld is)

Meer informatie kun je nalezen op E-mail: wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten