Beantwoord

Ik wil een domein emailadres aanmaken onder KPN

  • 29 January 2019
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb geprobeerd om een e mailadres aan te maken toemaken maar het lukt me niet. Ik blijf steken bij het invullen van de gegevens die nodig zijn voor de alias zoals KPN dat wil.

iemand een idee hoe ik een info e-mailadres kan maken?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 January 2019, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Huup, welkom! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Op het moment dat jij een alias gaat aanmaken krijg je onderstaande scherm te zien. Je typt dan in het witte vak het mailadres dat je wilt. Als je een mailadres wilt aanmaken met een van onze oudere domeinen (@hetnet.nl, @planet.nl, etc...) dan kan dit ook. Vul in dat geval ook die uitgang in het witte vak in. Vervolgens druk je op de groene knop met het vinkje. Daarna kun je het nieuwe mailadres bewaren met de Opslaanknop.

Als je een mailadres probeert aan te maken die al door een andere klant in gebruik is, dan krijg je een melding en zal opslaan niet lukken.


Dag Erik,
dank voor je reactie. Ik wil mijn bedrijfs e mailadres (dok38.nl) aanmaken maar er staat hier dat je afsluit met ...KPN.nl en dat wil ik niet.
Dag Erik,
dank voor je reactie. Ik wil mijn bedrijfs e mailadres (dok38.nl) aanmaken maar er staat hier dat je afsluit met ...KPN.nl en dat wil ik niet.

Dat zal inderdaad niet gaan lukken, daarvoor moet je bij je hostingprovider zijn, vrees ik.
Reputatie 7
Badge +30
Dit kan inderdaad niet, Huup. Als je onder je eigen domein een e-mailadres wilt, dan moet je die aanmaken via de beheeromgeving van je domein. Je hostingprovider kan je hier mee helpen als je er niet uitkomt. Mocht KPN de hostingprovider van je domein zijn, dan verwijs ik je hiervoor graag door naar het Zakelijk Forum omdat hosting en daaraan gerelateerde diensten onder de zakelijke markt vallen.

@Jan-D, dank voor je antwoord. Ik zie je de laatste tijd in verschillende topics terug met goede en nuttige antwoorden en reacties, bedankt daarvoor!
Dit kan inderdaad niet, Huup. Als je onder je eigen domein een e-mailadres wilt, dan moet je die aanmaken via de beheeromgeving van je domein. Je hostingprovider kan je hier mee helpen als je er niet uitkomt. Mocht KPN de hostingprovider van je domein zijn, dan verwijs ik je hiervoor graag door naar het Zakelijk Forum omdat hosting en daaraan gerelateerde diensten onder de zakelijke markt vallen.

@Jan-D, dank voor je antwoord. Ik zie je de laatste tijd in verschillende topics terug met goede en nuttige antwoorden en reacties, bedankt daarvoor!

Hallo @Erik_
Graag gedaan.
Ik ben nu nog klant van Telfort, maar ga binnen 2 jaar volgens KPN (automatisch) over naar KPN en probeer me vast in te leven in het KPN-forum.☺️
Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Erik_
Graag gedaan.
Ik ben nu nog klant van Telfort, maar ga binnen 2 jaar volgens KPN (automatisch) over naar KPN en probeer me vast in te leven in het KPN-forum.☺️


Het begin is dan in ieder geval al goed! Ik zie je dan nog wel verder in deze contreien. Mocht je nog eens ergens vragen over hebben, stel ze vooral.