Beantwoord

Ik wil een email alias verhuizen naar een een ander kpn account

  • 29 May 2022
  • 16 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik wil een email alias verhuizen naar een een andere kpn account

icon

Beste antwoord door WMG-N 29 May 2022, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Stefan de Block 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” het alias dat je wilt verplaatsen en maak goed duidelijk van welk account naar welk account dat emailadres/-alias moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator die jou kan helpen.

Email alias die ik wil verhuizen naar een ander account is vermeld

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stefan de Block, welkom op ons forum!
Dit kan ik voor je regelen maar heb ik nog wel een paar extra gegevens voor nodig, ter verificatie. Dat kan ook in je profiel maar mag ook in een privébericht als dat makkelijker is.
Van beide contractanten heb ik nog nodig:

  1. Geboortedatum van de contractant
  2. Laatste 3 cijfers van rekeningnummer waar het abonnementsgeld van wordt afgeschreven

@Thomas  gegevens in profiel gezet

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het invullen Stefan! De mailbox wordt overgezet. Als dat met een paar minuten nog niet gebeurd is neemt onze backoffice hierover nog contact met je op.

@Thomas  het is inderdaad nog niet verhuisd

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. Mijn collega's nemen hierover “zo snel mogelijk” contact met je op. Houd er rekening mee dat ze vanaf een afgeschermd of 088 nummer zullen bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Stefan de Block, ik zie dat het mailadres inmiddels overgezet is!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Ik wil nog een mail adres omzetten

Reputatie 7
Badge +10

@Stefan de Block 

Zie mijn eerste antwoord in dit topic.

@Willy22  alles staat erin

@Willy22 , nog geen reactie van een moderator

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Stefan de Block 

Dit topic staat op naam van moderator @Thomas , die het topic dus “in beheer” heeft.
Hij is even afwezig. Ik heb hem al bijna een week niet op het forum gezien.

Reputatie 7
Badge +20

Ik was inderdaad even met vakantie 😅 is het nog gelukt @Stefan de Block? Mijn telefonische collega's bij 0800-0402 moeten dit ook voor je kunnen, dat is meestal wat sneller!

@Thomas  2e mail adres verhuizen niets van gehoord

Reputatie 7
Badge +20

Ik  ben er even in gedoken @Stefan de Block en zie m inderdaad nog staan, ik zie wel dat dit mailadres een alias is onder een andere mailbox, ik kan de mailbox met alias wel over laten zetten maar niet alleen het alias adres, is dat een probleem? Ik stuur je ook nog even een PM.