Beantwoord

Ik wil erg graag Freeler account opheffen

  • 25 March 2019
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Beste,

Kan iemand mij bevrijden van mijn oude Freeler account? Ik ervaar bijzonder veel last van spam

Groet en vast bedankt!

Mario
icon

Beste antwoord door PeterG 25 March 2019, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi, gebruik je het via een mailprogramma als bv. Thunderbird? Daaruit verwijderen zal al resulteren in het niet meer ophalen van mail van de Freelerbox.

Kan je het adres niet verwijderen via MijnKPN? Daar kan je alle mailadressen verwijderen behalve het oorspronkelijke (hoofdadres).
.... via https://email.kpn.com kun je email beheren overigens. Daar kan je, op het hoofdadres na, ook adressen verwijderen.
Hoi @Opkoers : Is het gelukt via die link van Peter? Zo niet, dan kan ik het e-mail adres voor je verwijderen. Ik moet dan wel zeker weten dat je dat wilt, want alles gaat verloren zodra ik die handeling uitvoer 🙂
Hoi Erwin het is niet gelukt. Ik wil erg graag van het hele account af. Wat moet ik doen?
Ik ga het voor jou doen, @Opkoers . Zodra het gelukt is, laat ik het weten. :-)
Mocht je dit account nog ergens in een mailprogramma hebben zitten, wil ik je aanraden om die gegevens te verwijderen omdat je anders foutmeldingen krijgt.
Het account is succesvol verwijderd. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Erwin je bent een TOPPER! Dank voor de moeite. Ik hoop dat ik nu geen spam aanvallen meer krijg😉