Ik wil graag hulp bij het deblokkeren van mijn Freeler account

  • 26 June 2022
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Mijn freeler account blijkt geblokkeerd als ik op webmail wil inloggen, ook lukt het mij niet om mail op te halen op mijn mobiel. Ik kan hierdoor ook niet kijken of mijn mailbox vol zit…, graag hulp



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Wamm, welkom bij ons op het forum. Als de mailbox is geblokkeerd klopt het inderdaad dat je er niet op kunt inloggen en je mail niet op kunt halen. Ik kan met je meekijken hiernaar, kan je daarvoor jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste e-mailadres - de laatste 2 kan je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ zetten) invullen? Als je daarna een seintje geeft kan ik er ook een blik op werpen.

Beste Jasper,

mijn account bleek door het abuse team geblokkeerd,

omdat ik in hoog tempo door verschillende landen reis, mijn vakantie, en dat als verdacht wordt gezien. Iets waar ik zelf na telefoontjes en mail achter kwam.

de blokkade is opgeheven, maar mijn boosheid hierover niet. Een mailtje aan het abuse team en aan het klachtenteam maakte het ook niet beter. Als je mij blokkeert dan heeft dat schade tot gevolg. Niet heel ernstig, maar wel schade. Dus als er om redenen geblokkeerd wordt dan moet je dat aankondigen en uitleggen wat iemand kan doen. Het klachten team vind dat ik me tot het abuse team daarover moet richten. En het abuse team geeft aan dat ze geen waarschuwing sturen omdat er maar weinig op wordt gereageerd. Dat laatste is het summum van onverschilligheid van het abuse team, je sluit niet iemands water af zonder waarschuwing en ook al reageert iemand niet, dan nog is dat zoals we met elkaar omgaan.  

Reputatie 7

Ik had inderdaad ook het vermoeden dat dat de oorzaak was van deze blokkade @Wamm, gelukkig is de blokkade nu opgeheven en werkt het adres weer.

Ik kan me wel voorstellen dat je er een waarschuwing over wilt ontvangen, opeens geblokkeerd zijn is natuurlijk een rare verrassing. Het lastige is waar zo'n bericht dan naar wordt gestuurd, bij veel Freeler adressen is dat het enige contact adres wat we hebben. Als zo'n mail wordt gestuurd is die alsnog niet te lezen, doordat het adres geblokkeerd is. Ondanks dat het dan wel is gestuurd is het in de praktijk hetzelfde, de waarschuwing is niet gezien. Misschien dat er andere methoden mogelijk zijn om een melding daarover te sturen, dat kunnen we gaan bekijken. 

 Beste Jasper,

dat laatste spreekt mij zeer aan, en mocht ik daarin iets moeten doen of aanleveren dan hoor ik dat graag. 
in elk geval is dat een zinvoller antwoord.

mvg Wim