Beantwoord

Ik wil graag mijn e-mailaccount van HetNet verwijderen

  • 29 March 2023
  • 8 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik wil graag mijn email account van het net verwijderen.  Tot op heden is mij dit nog steeds niet gelukt 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 April 2023, 07:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@BennaBram 

Waarom wil dat je dat account verwijderen ?

Ik gebruik het niet meer. 

Reputatie 7

Hoi @BennaBram, welkom bij ons op het forum. Als je een e-mailadres niet gebruikt hoeft die niet per se verwijderd te worden. Het kan zijn dat sommige mensen of instanties het adres nog kennen, als zij je opeens niet meer kunnen bereiken kan dat lastig zijn.

Ik kan kijken of ik het e-mailadres voor je kan verwijderen, maar ik weet niet over welk adres het precies gaat. Zou je het bewuste adres en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen en daarna een seintje geven als je het echt wilt laten verwijderen? 

Reputatie 7
Badge +10

@BennaBram 

Als dit emailadres behoorde bij een abonnement dat is opgezegd dan hoef je niets te doen. Dan wordt namelijk dat emailadrres na 6 maanden automatisch volledig verwijderd.

Emailadres behoorde bij een abonnement.  Dit zou meer dan een jaar geleden stoppen.  Vandaar dat ik overgestapt ben op een ander emailadres.  Het oude adres wordt niet meer gebruikt 

Reputatie 7
Badge +10

@BennaBram 

Dus het abonnement is opgezegd maar het emailadres is nog steeds actief ? In dat geval is dat dan GEEN “beste beurt” van de KPN. Zie verder de instructies van @Jasper 

Jasper emailadres en Iban toegevoegd. Kan je nu proberen het emailadres te verwijderen 

Reputatie 7

Het abonnement zou na 6 maanden automatisch verwijderd moeten zijn inderdaad, gek dat dat hierbij niet is gebeurd. Ik zie dat het abonnement wat erbij hoorde niet meer bestaat, het e-mailadres was op zichzelf nog actief. Ik zeg het bewust in de verleden tijd, want het e-mailadres is hierbij verwijderd @BennaBram 🙂