Beantwoord

imap helemaal opnieuw opzetten

• 12 november 2015
  • 14 reacties
  • 836 keer bekeken

Mijn Imap werkt niet goed meer. De gegevens die er in staan zijn onvolledig en ik kan ook geen nieuwe folders meer aanmaken.

Ik wil mijn imap helemaal opnieuw opzetten, maar dat lukt niet. De oude corrupte imap kan ik niet weghalen of opnieuw opzetten

Graag suggesties

icon

Beste antwoord door Koen_1 7 december 2015, 15:02

Goedemiddag Herman,

Ik zie dat de technische dienst inmiddels telefonisch contact met je heeft gehad naar aanleiding van de storingsmelding die ik voor je aangemaakt had! Is het probleem nu opgelost? Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag herman12,

Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je IMAP niet meer goed werkt! Op welke wijze benader je je mailbox? Zou je eens kunnen proberen om een en ander via de Webmail omgeving te verwijderen en opnieuw aan te maken? Ik hoor graag je bevindingen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen, bedankt voor je reactie.

Maar in mijn mail staat dat ik dat een paar keer heb gedaan heb maar iedere keer komt de corrupte imap weer terug.

Ben jij van KPN, dan kun jij misschien de imap weghalen of herstellen.

Bedankt alvast.

Mvg

Herman van Veen

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Herman,

Lastig dat de corrupte IMAP na verwijderen steeds weer terug komt!

Op welke wijze benader je meestal je mailbox?

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen, ik heb hem aangemaakt met outlook 2016. Getracht te herstellen met Outlook en met KPN Webmail.

Mvg

Herman

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Herman,

Zou je via de Beta Webmail de beschadigde mappen eens kunnen proberen te verwijderen?

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen, bedankt.

ik heb met Beta Wemail getracht de beschadigde Imap te verwijderen.

Ik krijg een reactie 'abonnement opgezegd'.

Maar de imap blijft wel bestaan en een paar bestanden (de corrupte kan ik niet verwijderen).

Ik vroeg het al eerder ben jij van KPN en zo ja kun jij hem dan niet verwijderen?

Bedankt alvast.

Mvg

Herman

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Herman,

Ik werk bij KPN, maar om privacy redenen heb ik geen toegang tot de inhoud van mailboxen van klanten. Ik kan je mailbox waarschijnlijk wel opheffen en vervolgens weer aanmaken, maar dat vind ik wel een erg rigoureuze actie voor dit probleem. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen op dit moment. Als je me een reactie stuurt op het privébericht dat ik je net gestuurd heb, help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen, ik heb geen mail ontvangen op ************. Wellicht de KPN storing?

Maar je suggestie om het helemaal eruit te gooien en opnieuw opzetten lijkt me prima (ik heb een goede backup van mijn mails).

Mvg

Herman

* Admin: E-mailadres weggehaald ivm privacybeleid forum

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Herman,

Ik heb je geen e-mail, maar een privébericht hier op het forum gestuurd :)

Als het goed is zie je rechts op de hoofdpagina van het forum, waar ook de informatie over je profiel staat, dat je een privébericht ontvangen hebt. Als je die opent, en me de gevraagde gegevens in een reactie erop stuurt kan ik je verder helpen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Herman,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er net een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Hoi Koen, ik kreeg het bericht dat er een prive reactie was.

Maar kon het niet vinden.

Schiet het een beetje op?

Duurt erg lang op deze manier.

Mvg

Herman van Veen

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Herman,

Ik zie dat je het privébericht inmiddels gevonden hebt. Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd. Ik hoor graag weer van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Herman,

Ik heb nog geen reactie van je ontvangen op mijn privébericht. Als ik nog iets voor je kan doen op dit moment hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Herman,

Ik zie dat de technische dienst inmiddels telefonisch contact met je heeft gehad naar aanleiding van de storingsmelding die ik voor je aangemaakt had! Is het probleem nu opgelost? Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer