Beantwoord

IMAP instellingen op een Exchange email account geblokkeerd?

  • 12 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Ik ben al sinds het Planet tijdperk klant bij KPN, zowel zakelijk als particulier.
Op een gegeven moment jaren geleden kregen we de mogelijkheid om een email adres met een eigen domeinnaam aan te maken. Dit heb ik toen gedaan en sindsdien gebruik ik dat mail-adres. Enige tijd later kreeg ik bericht dat KPN deze mail accounts over heeft gedragen naar Microsoft Exchange, de werking bleef verder ongewijzigd.

Nu staan de ontwikkelingen niet stil en wil ik nu graag mail bekijken, versturen en bewerken op verschillende apparaten. Prima, daar is de IMAP mail structuur voor uitgevonden dacht ik, maar als ik inlog met mijn mail adres op de Exchange en ik ga naar instellingen voor IMAP, dan staat daar dat IMAP geblokkeerd is.

Hoe kan ik de IMAP functionaliteit activeren?
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 oktober 2018, 12:16

Welkom @Koolraap! Bij KPN (particulier) wordt er geen Exchange aangeboden dus dat zal niet gaan lukken denk ik. De vraag is eigenlijk of we het nu hebben over de particuliere diensten, of de zakelijke. Ik vermoed de zakelijke en daar hebben we het zakelijke forum voor. Ik denk dat het verstandig is om daar je vraag te stellen. IMAP instellingen voor een particulier e-mailadres kan natuurlijk wel maar dat wist je waarschijnlijk al: https://www.kpn.com/faq/16722
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Koolraap! Bij KPN (particulier) wordt er geen Exchange aangeboden dus dat zal niet gaan lukken denk ik. De vraag is eigenlijk of we het nu hebben over de particuliere diensten, of de zakelijke. Ik vermoed de zakelijke en daar hebben we het zakelijke forum voor. Ik denk dat het verstandig is om daar je vraag te stellen. IMAP instellingen voor een particulier e-mailadres kan natuurlijk wel maar dat wist je waarschijnlijk al: https://www.kpn.com/faq/16722

Reageer