Beantwoord

Imap.kpnmail.nl reageert niet

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 2985 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb de instel handleiding voor mijn Galaxy S9 gevolgd. (IMAP), maar krijg continu de melding zoals weergegeven in de titel. Kunt u mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Harro 1 February 2019, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Harro1976 . Welkom op het forum. Wat vervelend dat je deze foutmelding krijgt te zien. Heb je deze handleiding gevolgd? Zou je willen inloggen op KPN Webmail. Op deze manier kunnen we checken of het wachtwoord klopt. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.
Hi Vikash,

Jeetje wat een blunder...verkeerde wachtwoord, alles werkt inmiddels naar behoren.

Thx
Reputatie 7
Badge +21
Dat kan gebeuren, in ieder geval goed om te lezen dat het weer werkt. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je! Graag gedaan.

Reageer