Beantwoord

imap server verbinding verbroken foutmelding

  • 17 July 2019
  • 15 reacties
  • 515 keer bekeken

Sinds enkele dagen wordt ik gepest door de melding dat de IMAP server de verbinding verbreekt. Is jaren goed gegaan, nu niet meer. Noch KPN noch Microsoft komen met een afdoende oplossing (als je ze al te spreken krijgt).

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door vranckenstein 10 October 2019, 17:12

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welke software gebruik je? Welke versie?
E20, Outlook 2010.
Reputatie 7
Badge +24
Dat programma is bijna 10 jaar oud. Misschien eens een nieuwe versie aanschaffen 😉 heb je niets aan de tips in dit topic?
Programma werkt nog steeds prima en wordt nog steeds geupdated.
Idd helpt niets op dit topic, helaas.
Reputatie 7
Badge +19
@vranckenstein, Je geeft aan dat het nog steeds prima werkt, op de melding van de iMap na. Het is mij niet duidelijk of je de stappen op deze pagina die in het andere topic werd genoemd al doorgenomen. Als dit niet helpt kan het bij jou ook het geval zijn dat het niet goed werkt met de beveiligde instellingen en wil ik je ook aanraden om een andere e-mailprogramma te testen.
Nogmaals: geen van de 'oplossingen' op dit topic helpen.
Een ander programma is geen optie. Outlook heeft altijd gefunctioneerd. Instell8ngen zijn niet geeijzigd. Er moet een oplossing zijn voor dit plots opgedoken fenomeen. Hetzij van KPN danwel van MS.
Reputatie 7
Badge +24
Heb je al eens geprobeerd om het account te verwijderen en opnieuw toe te voegen?
Ja, natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @vranckenstein, Het is inderdaad (nog) geen oplossing op jouw vraag, maar hiermee kun je wel uitzoeken of het aan het e-mailprogramma ligt of dat het te maken heeft met je e-mailadres. Vanuit daar kunnen we verder zoeken naar een oplossing. De oplossing hebben we niet altijd paraat, maar we zullen ons best doen om deze te vinden.
Reputatie 7
Badge +19
@vranckenstein, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Het probleem doet zich nog steeds voor, helaas.
Reputatie 7
Badge +19
@vranckenstein, Uit je vorige berichten heb ik dat ook begrepen, maar heb je nog iets gedaan met mijn laatste advies? Vanuit daar kunnen we verder kijken naar een oplossing.
Ook je laatste advies heeft helaas niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +19
@vranckenstein, Dat is jammer. Welke e-mailprogramma heb je getest? Wat voor melding kreeg je daar te zien? Hoe meer informatie ik van je krijg, des te beter ik inzicht krijg over het probleem. Aan de hand van die info kan ik zoeken naar een oplossing.
Sluit dit topic maar.

Reageer