Beantwoord

Incredimail probleem

  • 20 February 2019
  • 4 reacties
  • 1037 keer bekeken

Vanmorgen ineens problemen met incredimail. Ik dacht wachtwoord moet gewijzigd, want hij gaf invalid password aan. Bij KPN ID wachtwoord gewijzigd en dat gebruikt als wachtwoord van incredimail. Helpt niets. Ik weet het wachtwoord van incredimail niet meer / of is er geen wachtwoord van incredimail? Dus: ik kan niets ontvangen of versturen. Ik zie de mails wel op telefoon en op kpn webmail maar in incredimail allemaal mappen. Ik ben heel bang als ik incredimail verwijder en opnieuw op start ik alles kwijt ben... Idee om back up te maken.
Dus: want moet ik doen om incredimail weer te laten versturen/ontvangen? Een nieuwe identity aanmaken op incredimail? Hoe dan? KPN gebeld maar de man aan de telefoon had nooit van incredimail gehoord...
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 February 2019, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Loekniek ,
je kunt binnen Incredimail je account verwijderen en weer opnieuw aanmaken.
Als je IMAP gebruikte, ben je niets kwijt, als je POP gebruikte is het verstandig eerst de reeds binnengehaalde e-mails elders in je computer op te slaan.
Succes.☺️
Dank je wel Jan maar kan ik niet mijn wachtwoord op de een of andere manier achterhalen. Ik zie dit:
inkomende mailserver: pop.kpnmail.nl
uitgaande mailserver: smtp.kpnmail.nl

Dan moet je op inkomende mailserver:
gebruikersnaam:
wachtwoord:

Dat wachtwoord klopt dus volgens mij niet. Moet dit hetzelfde zijn als ik gewijzigd heb in mijn kpn of heeft incredimail een wachtwoord nodig. En zo ja, kan ik dat dan herstellen😅. Zucht....
Hallo @Loekniek ,
je zou eerst eens kunnen proberen met je inloggegevens in de webmail van KPN in te loggen, lukt het daar niet, dan gaat het in Incredimail ook niet lukken en kun je je wachtwoord opvragen en/of laten resetten door KPN, hoe dat bij KPN gaat weet ik niet, want ik ben (nog) Telfort-klant.
Zou gauw als je weer werkende inloggegevens hebt, kun je Incredimail aanpassen zoals ik in een eerdere reactie voorstelde.
Incredimail op zich gebruikt geen wachtwoorden om in het programma zelf te komen of je moet bij identiteiten een wachtwoord ingesteld hebben.
Succes.☺️
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Loekniek, welkom! Is het gelukt met de hulp van Jan? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me maar weten.