Beantwoord

Incredimail vraagt telkens weer om wachtwoord. Kan dat automatisch?

• 27 oktober 2018
  • 22 reacties
  • 531 keer bekeken

Reputatie 1
Incredimail vraagt telkens om mijn wachtwoord. Hoe kan ik dit veranderen?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 7 november 2018, 11:46

Het opnieuw instellen van het e-mail adres in Incredimail heeft het probleem verholpen. Er was een wachtwoord nodig om van het e-mailprogramma gebruik te kunnen maken.
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Eerlijk gezegd zou ik een wat bekendere mail client gebruikenen (Thunderbird, Windows Mail, Outlook). Ik heb even opgezocht wat incredimail is maar eerlijk gezegd geeft mij dit weinig vertrouwen.

Vervolgens zou ik incredimail van de PC af gooien en vervolgens een virusscan er overheen laten gaan.
Reputatie 3
Badge +3
Aan Kanty,

Gewoon met onthoud wachtwoord ( remember password) of is dat niet wat je bedoeld?
Reputatie 1
Nou niet echt. Als ik naar de mail toe ga moet ik telkens mijn wachtwoord invullen. Dit wil ik zien veranderen.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Kanty. Wat vreemd dat Incredimail het wachtwoord niet onthoudt. Zou je een screenshot willen maken van het moment dat er gevraagd wordt om het wachtwoord in te voeren?

Weet je zeker dat @Real1ty niet al het juiste antwoord geeft?

Reputatie 1
Goedemorgen,
Screenshot lukt niet.
Heb gekeken bij servers en onthoud mijn ww is aangevinkt.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Kanty
ik heb dit gevonden voor je:
---
Identiteitswachtwoorden
Als u bezorgd over veiligheid of eventueel verlies van toegang aan uw account bent, hebt u een paar opties om te houden van IncrediMail veiliger. U kunt een wachtwoord instellen voor uw "identiteit" in IncrediMail, wat betekent dat wanneer u of iemand anders IncrediMail opent, een wachtwoord is vereist voor toegang tot uw account helemaal. U kunt deze functie vinden door te klikken op "Tools", "Identiteit" en "Identiteiten beheren"; in dit venster u klik op uw e-mailadres, gevolgd door "Eigenschappen" en vink de optie "Wachtwoord vereist". Houd in gedachten dat een computer-savvy persoon nog steeds uw e-mails op uw harde schijf, vinden kan aangezien IncrediMail niet met een wachtwoord beveiligen of versleutelen van deze gegevens.
---
Ik denk dat je dit moet uitschakelen.
ik kan het helaas niet testen voor je, op een Mac kun je geen Incredimail installeren.
Bron: Klik hier
Reputatie 1
Dank je wel ga het zeker proberen.
Dat wordt vanavond.
Dank je wel voor het geven van een antwoord op mijn vraag.
Fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge +15
Heb je het nog uitgeprobeerd @Kanty. Ik ben erg benieuwd of het inmiddels gelukt is.
Reputatie 1
Sorry heb er helemaal niet weer aan gedacht. Nee het is niet goed gekomen.
En hij spookt want ik krijg nu ook mails in delete.
Reputatie 7
Badge +15
Heb je het uitschakelen van een wachtwoord bij het openen van Incredimail, advies van @huistijger, nog uitgeprobeerd? Het is inderdaad vreemd dat jouw e-mail verplaatst worden naar delete. Ik heb eerlijk gezegd niet erg veel ervaring met Incredimail. Is er niet toevallig een ander e-mail programma waarmee je je e-mail kan ophalen en versturen? Dan zou je het daarin kunnen testen.
Reputatie 7
Badge +18
Incredimail is een e-mailprogramma met allemaal toeters en bellen.
Maar daarom moet het wel goed kunnen werken
Alleen zijn er niet veel mensen die dit programma gebruiken.
Daarom is hulp ook moeilijk te verkrijgen.
Ik ga met Vikash mee en adviseer je ook om een meer gangbaar e-mailprogramma te proberen, waarmee we je wel kunnen helpen.
Tenzij iemand anders hier weet hoe je deze problemen met Incredimail kunt oplossen?
Reputatie 1
Nou ben dus nu alles weer kwijt ww uitgeschakeld en krijg deze niet weer terug.
Reputatie 7
Badge +15
Ik begrijp niet wat je bedoeld, in jouw laatste reactie?.Zou je je vraag verder willen toelichten?
Reputatie 1
Sorry ben ook niet echt duidelijk. Maar het komt hier op aan dat ik mijn ww van incredimail weer ben vergeten. Heb de boel gereset Wachtwoord weggelaten zo het mij is gevraagd en nu heb ik dus geen mail meer.
Heb zelf al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet.
Reputatie 1
HELP!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +18
Bespeur ik hier een verzoek om hulp? 😀
Heb je email al opnieuw aangevraagd?
kun je doen via deze link:
Hier kun je e-mail wachtwoord resetten
Reputatie 1
Hoi goeie helper.
Het gaat dus weer om het ww van Incredimail. Restten geprobeerd maar doet ie niks op. Kom niet verder dan ons email adres in te vullen en dan het ww. Steeds niet goed. Welke ik dacht dat het zou zijn is het niet. Al veel zelf geprobeerd maar kom er niet meer (weer niet) uit.
Reputatie 7
Badge +18
Je weet dat het wachtwoord hoofdletter-gevoelig is?
Zorg ervoor dat er geen spaties in het wachtwoord staan, en ook niet er voor en ook niet er achter.
Reputatie 7
Badge +15
@Kanty Zou je op deze pagina willen inloggen op KPN Webmail, met het e-mailadres en wachtwoord? Op deze manier kan je er achter komen of het wachtwoord (dat je steeds intypt) correct is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je met het linkje van Huistijger (e-mail wachtwoord resetten) het wachtwoord wijzigen.
Reputatie 1
Niks lukt meer. Kom geen resetten meer tegen. Ik weet nu echt niet meer wat ik doen moet.
Reputatie 7
Badge +15
Het opnieuw instellen van het e-mail adres in Incredimail heeft het probleem verholpen. Er was een wachtwoord nodig om van het e-mailprogramma gebruik te kunnen maken.
Reputatie 1
En alles werkt weer na behoren. Een meneer met een hele moeilijke haast niet te onthouden achternaam heeft mij zooooooo goed geholpen. Heeft alle tijd genomen om alles weer voor elkaar te krijgen. Zo geweldig bedankt. Kijk mensen dit is ook KPN!
Wil verder iedereen bedanken die mij heeft geholpen. Super!
Vr gr Hennie Harder.

Reageer