Beantwoord

Incredimail werkt niet na behoren

• 15 oktober 2018
  • 36 reacties
  • 825 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Krijg je ook een foutmelding?
Zo ja vertel eens welke?
Reputatie 1
Het volgende krijg ik ni te zien bij binnen halen mails: An error has occured while attemting to receive messages from server.
Details: ERR (AUTH) invalid user or password.
Waarschijnlijk zit e fout dus daar.
Reputatie 7
Badge +18
Je gebruikersnaam is je complete emailadres
Hier kun je het e-mail wachtwoord resetten
Reputatie 7
Badge +15
Zou je hier een paar print screens willen posten van de instellingen in Incredimail? Dit kan alleen als er een instelling niet goed staat. Lukt het je overigens wel om in te loggen in Webmail?
Reputatie 1
Uw uitgaande e-mail werd geblokkeerd
U bevindt zich op deze pagina, omdat uw uitgaande e-mail is geblokkeerd. U kunt op dit moment geen e-mail meer versturen via de smtp mailservers van KPN.
Alex heb alles ''opgeschreven'' Zie hier boven. Kan geen print maken.
Reputatie 1
Het lukt mij niet om in te loggen in Webma. Naam is dus wel goed alleen het ww niet. En die wet ik dus niet meer.
Reputatie 7
Badge +18
Waarom klik je die link niet aan die ik je al twee keer gegeven heb?
Nogmaals eens nu voor de 3e keer:
Hier kun je het e-mail wachtwoord resetten Klik op linkl
Reputatie 1
Moet je niet boos worden. Heb ik gedaan. Moet nu minstens één uur wachten voordat ik hem kan gebruiken.
Als het goed is dan wil ik je vriendelijk bedanken. Zo niet? Dan sta ik bij je op de stoep hahaha. (Geintje) We zien wel.
Reputatie 1
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet het weer. Zo super geweldig bedankt. Geef je een dikke kus en knuffel. Mag voor één keer van mijn maotie. X
Reputatie 7
Badge +18
Reuze dat het nu werkt Kanty
't Was een zware bevalling, maar het heeft tenminste resultaat opgeworpen.
En boos was ik niet hoor, maar je reageerde helemaal niet op die link zodoende wist ik ook niet of je het nu wel of niet gedaan had.
Reputatie 7
Badge +15
Nou, erg fijn om te lezen dat het is gelukt met de hulp van onze huistijger. Een knuffel zal hem vast goed doen. 🙂

Reageer