Vraag

Inhoud mail niet zichtbaar in Outlook op PC, maar wel op telefoon

  • 18 March 2020
  • 16 reacties
  • 11391 keer bekeken

Ik ontvang soms Email van bepaalde afzenders waarvan ik de inhoud wel kan lezen in Outlook voor Android op mijn telefoon, maar niet in OUtlook 365 op mijn PC.  

Wel kan ik in Outlook 365  op mijn PC via R-muis, bron weergeven, de tekst wel lezen (tussen de overige stuurcharacters).

Wat is hiervan de oorzaak en wat is er aan te doen ??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gaat dit altijd om dezelfde specifieke afzender? 1 of meerdere?

Inmiddels bij 2 verschillende afzenders.

Reputatie 7
Badge +17

@RobvdZ Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Dit probleem komen we niet zo vaak tegen en de tijdelijke oplossing die je hebt gevonden lijkt me ook verre van ideaal. Verschijnt de inhoud van de e-mails wel gewoon in de webmail? Hoe lang dit zich dit al voor, is het van de laatste tijd of het je dit in het verleden ook al eens gehad. :thinking:

@Lisa In de  webmail (op mijn telefoon) is de inhoud wel zichtbaar, maar in mijn Outlook( van Office 365)  op mijn PC niet.   Dit doet zich sinds 2 maanden voor, bij zoals gezegd 2 verschillende afzenders.  Ik heb dit in het verleden niet gehad

 

Reputatie 7
Badge +17

@RobvdZ Oké, twee maanden is wel al enige tijd. Had je het mailaccount al eens helemaal verwijderd van de pc en opnieuw toegevoegd? Het gekke is alleen dat het probleem bij slechts twee afzenders zo is en, ik neem even aan, bij de andere afzenders niet. 
[E-mail instellen Windows, Outlook, Apple

Reputatie 7
Badge +17

@RobvdZ Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden!

Goedenavond 

Hier sinds deze avond hetzelfde probleem. Inkomende mail van bepaalde afzenders niet leesbaar "een witte pagina ". Als ik een mail wil sturen en tekst wel typen komt er niets te voorschijn ? Misschien ligt het probleem bij een invoer toepassing ? Iemand nog andere ideeën ? Heb Outlook 364 hersteld maar zonder resultaat ?

 

Mvg Olivier

Sinds vandaag ervaar ik hetzelfde probleem. Kan dit zijn veroorzaakt door een MS Office update die fouten bevat?

Sinds vanavond ook bij mij. Probleem in Outlook app op (moderne) Windows desktop. Zowel op KPN-mailadres als Gmailadres geen tekst of afbeeldingen in de e-mail. Wel in de onderwerpregel en als je de mail in de browser bekijkt. Als je een nieuwe e-mail maakt zie je de regel die je typt maar als je op enter drukt is de eerdere regel weer onzichtbaar. Als je mail verstuurt ziet de ontvanger wel alles dat je hebt getypt. Het begon net voor een grote Windows update, maar doet het erna helaas ook nog. Dit nog nooit eerder meegemaakt. Suggesties?

Sinds vanavond ook bij mij. Probleem in Outlook app op (moderne) Windows desktop. Zowel op KPN-mailadres als Gmailadres geen tekst of afbeeldingen in de e-mail. Wel in de onderwerpregel en als je de mail in de browser bekijkt. Als je een nieuwe e-mail maakt zie je de regel die je typt maar als je op enter drukt is de eerdere regel weer onzichtbaar. Als je mail verstuurt ziet de ontvanger wel alles dat je hebt getypt. Het begon net voor een grote Windows update, maar doet het erna helaas ook nog. Dit nog nooit eerder meegemaakt. Suggesties?

Dit is echt een microsoft probleem. Dit probleem doet zich nu ineens (sinds vandaag) ook bij mij voor. Nooit eerder problemen mee gehad. Probleem dus even melden bij Microsoft. KPN kan hier helaas niets mee ...

Ik heb hetzelfde probleem met ziggo mailadres. Het lijkt er op dat het met microsoft office te maken heeft. Want als ik inlog op de webmail heb ik geen problemen. Maar open ik mijn mail op de computer via office outlook dan wel.

Hier precies t zelfde 

Inhoud geeft wit scherm

Dit is de oplossing voor jullie probleem ;) 


https://superuser.com/questions/1648424/how-do-i-fix-outlook-only-showing-the-first-line-of-every-message?fbclid=IwAR1MCSUupGzOQVAhTatfr9Sf3slxrqYZd53MYPz_BAryc83VMF35xKfyLDE

probeer dit eens:

This is for Office 2016 64-bit Desktop version. If you are using a different version, check for that version.

Win+r , then in the box to enter data

c:\Program Files\Common Files\Microsoft shared\ClicktoRun\OfficeC2RClient.exe" /update user updatetoversion=16.0.13901.20462 check and press enter

Bedankt allemaal. MS heeft een fix geleverd. Probleem opgelost, althans bij mij. Zie 

 

Reputatie 7
Badge +17

Iedereen weer online? :sunglasses: