Beantwoord

Inhoud van mappen in app niet zichtbaar maar via laptop/browser wel

  • 6 September 2021
  • 10 reacties
  • 592 keer bekeken

Ik heb meerdere mappen gemaakt, waarin ik belangrijke info opsla. Ik werk meestal vanaf mijn laptop en ga dan via browser naar webmail.kpnmail.nl.

Wanneer ik via de mail-app op mijn telefoon in die mappen iets wil zoeken, kan de inhoud niet weergegeven worden (er staat “geen e-mails”). Ik heb gecheckt en serverinstellingen (imap, SSL etc.) staan correct volgens handleiding KPN.

Wie weet wat ik kan doen om ook op mijn mobiel (Samsung A50) de inhoud van mijn mappen te kunnen zien? En voor de zekerheid: ik zie wel de inhoud van de mappen postvak in en postvak uit, alleen niet van door aangemaaktte (sub)mappen.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 October 2021, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @RoosZoektAntwoord. Het zou te maken kunnen hebben met de instellingen op je telefoon. Een soortgelijke vraag is eerder in dit topic gesteld. Zou je eens kunnen kijken of het antwoord daar ook voor jou van toepassing is? 

Hai @Bram_  helaas, dit is niet de oplossing. Beide staan op imap en bij instellingen zie ik ook niets dat afwijkends is van webmail-versie.

En voor de duidelijkheid: ik zie de mappen wél op mijn mail-app, alleen de inhoud niet.

 

Is er nog een andere manier om de inhoud zichtbaar te krijgen?

Reputatie 7
Badge +17

@RoosZoektAntwoord in dat geval zou ik je aan willen raden toch de account te verwijderen op de telefoon en daar volledig opnieuw in te stellen. In enkele gevallen wil het nog wel eens zijn dat achter de schermen in de instellingen toch iets niet goed staat en dan is het makkelijker opnieuw te beginnen. Zolang bij het opnieuw instellen gebruik wordt gemaakt van de IMAP instellingen zou samen met de mappen ook de inhoud daarvan geladen moeten kunnen worden in de telefoon. Zou je kunnen laten weten of het daarmee gelukt is?

Helaas @Bram_  heb de account verwijderd en opnieuw ingesteld (en ja, daarna ook de tel uitgezet haha) maar nog steeds in de inhoud van de mappen niet zichtbaar.

Heb ook nogmaals de instellingen van webmail gecheckt en die staat ook op imap.

Iemand nog een idee?

Reputatie 7
Badge +24

Welke mail app gebruikt u? Gewoon de standaard mail app van Samsung? 

Staat er wel wat in de prullenbak en in de map Verzonden? Spam map?

Of heeft u misschien submappen in Postvak IN gemaakt? Dat klopt dan wel, volgens mij werkt dat niet.

@Nick83 , bedankt voor je reply. Mijn mail ziet er gelijk jouw melding uit, onder de spam-map beginnen mijn mappen (zo'n 20). Alleen in de map PostvakIN zie ik wel de inhoud, de mappen spam en prullenbak etc laten ook geen inhoud zien (via webmail wel). Aangezien spam etc geen submappen zijn, en de map-iccontjes heztelfde zijn als die voor mijn mappen, zou dat wel eens het probleem kunnen zijn? Maar wat en hoe dan? En hoe op te lossen?

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Mappen beheren, heeft u dan knopje ook?

Staan er overal vinkjes.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

@Nick83  jawel, dat ziet er precies hetzelfde uit als bij de afbeelding in uw bericht.

 

Reputatie 7
Badge +17

@RoosZoektAntwoord zou je voor de zekerheid nog een andere mail app kunnen proberen? Bijvoorbeeld de Gmail app? Ook hierop zou je met de KPN mail instellingen gewoon een KPN e-mail account moeten kunnen instellen. 

Reputatie 7
Badge +17

@RoosZoektAntwoord ik heb al even niks meer van je gehoord. Is het gelukt om de mail wel in te stellen op een andere app of is het probleem opgelost?