Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

inkomende mails komen niet aan; verstuurder krijgt bouncemail

Hallo,

ik krijg niet alle mails meer binnen, vaak krijgen mensen die mij een email sturen dit bericht terug met de melding: deze mail kan niet worden bezorgd, de inbox is vol.

mijn inbox is voor 7% vol dus daar kan het niet aan liggen,
ik krijg sommige mails wel binnen,
ik kan niet ontdekken dat het om bepaalde afzenders gaat, dan komt iets van Hotmail niet binnen, dan weer wel.

heeft iemand hier een oplossing voor?

14 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Is je online inbox misschien vol? Op http://webmail.kpnmail.nl inloggen (indien je een kpn-adres gebruikt w.o. ook hetnet, planet, planetmail. )

Online kan je box vol zijn terwijl er op je pc nog maar 7% gebruikt is.
Reputatie 6
Badge +17
Welkom @familiescholte, goed dat je je vraag hier stelt. Ik ben net als Peter benieuwd of je webmail vol zit of niet. Je kunt sowieso eens kijken of je submappen hebt aangemaakt waar misschien veel mail in zit. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 6
Badge +17
Heb je nog kans gehad om naar onze vragen te kijken? Ik kijk uit naar je reactie!
sorry voor mijn late reactie, had niet meer gekeken op het forum ;)

ik heb in deze mailbox geen enkele submap.

ik heb voor het gemak even een screenshot vanuit de webmail gemaakt, voor zover ik kan zien is het toch de box die dit aangeeft.

ik hoor graag van jullie
Reputatie 6
Badge +16
Aha, dus de webmail is lang niet vol. (dit is overigens inclusief de prullenbak, die telt ook mee).

Heb je misschien onder geblokkeerde afzenders héél veel regels staan. Dat kan ook problemen geven. Zie topic Kan sinds 22/4/17 geen mail ontvangen op webmail
Peter,

ik heb het voor de zekerheid nagekeken, ik heb geen enkele regel ingesteld.

Groet,
Reputatie 6
Badge +16
Welke emailprovider of providers gebruiken die verstuurders? (misschien dat we daar een verband in kunnen vinden)

Heb je overigens al gekeken of ze in spam terecht komen ?
het lijkt erop dat er veel Hotmail gebruiken, maar het vreemde is dat ik sommige berichten van Hotmail wel binnen krijg.

het lijkt er ook op dat ik emails van "bekenden" dus mensen die me eerder wel mailden, wel binnen krijg maar van nieuwe afzenders niet.

ik heb geen enkele regel ingesteld, en ook niets in de ongewenste mail zitten
Reputatie 6
Badge +16
Hmm, ben helaas even door m'n opties heen... snik :(

Heb overigens niet zo heel goede ervaringen met Hotmail. Maar dat terzijde.
nee zelf gebruik ik ook liever geen hotmail. maar mensen die mij mailen kan ik dat niet kwalijk nemen :P

ik dacht zelf aan een optie op provider niveau die dit blokkeert maar als ik bel met de service wordt ik telkens verder verwezen omdat ze zich de moeite niet willen doen om het serieus op te pakken.

ik ben doorverwezen naar het Expertteam!!
en een andere medewerker verwees me naar dit forum.

begin het wel vervelend te vinden want ik heb een eigen zaak en ik gebruik dit mail adres voor mensen die reageren willen op mijn vacature.
Reputatie 6
Badge +17
Wat jammer dat je er nog niet uitgekomen bent! Wil je eens zo'n delivery notification opvragen bij degene die die melding krijgt en die hier op het forum plaatsen? Ik ben benieuwd of we aan de hand daarvan nog informatie kunnen krijgen.
ja ik zal hem opvragen
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, is het al gelukt om een melding te achterhalen? Het heeft vanuit onze kant geen haast hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig :-)
Hallo Marcia,

nee ik heb helaas nog geen melding gekregen van iemand, de mensen die nu proberen te mailen daar lijkt het gewoon goed te gaan.

mocht ik nieuws hebben dan komt hij gelijk hierop

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P