Beantwoord

Inloggen op HetNet e-mail

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 10974 keer bekeken

Sinds vanochtend krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt en is gewijzigd. Het heeft zichzelf spontaan gewijzigd. Ik vraag mij af hoe dit mogelijk is. Ik gebruik ditzelfde wachtwoord al sinds 2012!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 March 2019, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @carnavalsmaandag . Welkom op het forum!
Wat vreemd dat dit zomaar gebeurt! Waar krijg je deze melding? Bij je mail programma? Heb je ook stappen ondernomen om het wachtwoord te resetten?
Nee, ik kon niet meer inloggen. Ik kreeg de melding dat mijn wachtwoord was gewijzigd. Ik heb het inmiddels wel gewijzigd maar het geeft veel ‘gedoe’ met name bij het opnieuw instellen van Outlook. Ik kan nu wel weer inloggen bij Hetnet.nl.

Nee, ik kon niet meer inloggen. Ik kreeg de melding dat mijn wachtwoord was gewijzigd. Ik heb het inmiddels wel gewijzigd maar het geeft veel ‘gedoe’ met name bij het opnieuw instellen van Outlook. Ik kan nu wel weer inloggen bij Hetnet.nl.

 

Gelukkig heb je het zelf kunnen oplossen. Waarschijnlijk is het wachtwoord gewijzigd door onze Abuse afdeling vanwege de veiligheid. Nu je het wachtwoord zelf ook weer gewijzigd hebt acht ik de kans klein dat het opnieuw gebeurt. Excuses voor de overlast!

Dank je wel Erwin en een fijne dag!
Jij ook en hopelijk een leuk carnaval achter de rug.