Beantwoord

Inloggen in hetnet mail niet mogelijk na verhuizing

  • 19 June 2022
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

ik heb na verhuizing een nieuw KPN account met een gekoppeld email adres. dat werkt prima . TV en internet. gekoppeld aan mijn outlook email. MAAR : ik heb uit het verleden ook nog een @hetnet.email. dat is een email only account waar ik ook nog voor betaal (ja ja, dat kan anders :-)) 

Nu kan ik sinds een paar weken niet meer inloggen op dit account. Login/pasword zijn gegarandeerd goed, maar ik krijg de melding dat dit niet klopt.   ALle Hulp vanuit KPN is dat ik ḿ moet toevoegen aan mijn huidige KPN account, maar dat kan helemaal niet. 

Heb op het forum alle geboden opties afgelopen, maar krijg dit email adres niet aan huidige KPN account gekoppeld, maar ook geen toegang meer tot mijn email. 

HELP!!!

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 June 2022, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zou dat email only abonnement van jou graag onder de loep willen nemen @Hans66j!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens (zowel de oude als de nieuwe) ook het mailadres waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!