Beantwoord

Inloggen KPN mail lukt niet meer

  • 26 July 2020
  • 12 reacties
  • 138 keer bekeken

al een tijd niet meer op kpnplanet geweest,

nu kan ik niet meer inloggen, paswoord wijzigen lukt ook niet

hoe kom ik wederom in mijl kpnmail?

grt p.t.a.van wissen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 August 2020, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u nog wel inloggen op http://email.kpn.com

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ship-wis, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het e-mailadres waarmee het niet meer lukt om in te loggen. 

Dan kan ik meekijken en jou op gang helpen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ship-wis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

alles ingevuld, lukt nog steeds niet

terwijl ik al jaren klant ben bij kpn

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens, je hebt echter een Gmail adres ingevuld, ik zou graag willen weten met welk kpnplanet adres jij niet kunt inloggen. 

Kunt u nog wel inloggen op http://email.kpn.com

Zou je ook op deze vraag willen reageren? 

kpnplanet.nl

kpnmail.nl

deze heb bik allemaal geprobeert

geen van allen weren

hoogachtend

p.t.a.van.wissen

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. 

Ivm de privacy stuur ik je een privébericht. 

Reputatie 7
Badge +10

De situatie lijkt me simpel. Bij vele emailproviders wordt een emailadres ge-deactiveerd als de gebruiker te lang niet meer van dat emailadres gebruikt maakt.

Reputatie 7
Badge +24

De situatie lijkt me simpel. Bij vele emailproviders wordt een emailadres ge-deactiveerd als de gebruiker te lang niet meer van dat emailadres gebruikt maakt.

Klinkt logisch, maar zo zit het niet. Zolang het abonnement actief is verwijderen wij geen e-mailadressen. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +10

Sorry, ik ben hier in de war met de gratis emailproviders van vroeger waar men wel een emailadres de-activeerde indien men te lang niet gebruik maakte van dat emailadres.

Reputatie 7
Badge +24

Sorry, ik ben hier in de war met de gratis emailproviders van vroeger waar men wel een emailadres de-activeerde indien men te lang niet gebruik maakte van dat emailadres.

Geen probleem, hehe.  Ik wilde het alleen even rechtzetten voor andere meelezers.Â