Beantwoord

Inloggen KPN Webmail lukt niet

  • 16 June 2022
  • 6 reacties
  • 329 keer bekeken

Beste mensen, 

 

mijn vader heeft een emailadres genaamd: *******@hetnet.nl 

nou kan hij nog inloggen op zijn kpn klanten account maar zodra hij wil inloggen op kpn webmail werkt het niet. Het lijkt wel alsof zijn email adres opgeheven is maar zijn email alsnog wordt gebruikt voor de login van mijnkpn. 

indien ik binnen 'mijnkpn’ het wachtwoord verander heeft dit geen resultaat voor de webmail. 

aangezien de klantenservice van kpn ongeveer waardeloos is hoop ik dat iemand mij via deze weg kan helpen. alle adviezen zijn welkom! 

mgv, 

Richard Delicaat (JR) 

icon

Beste antwoord door Richard1234567890 20 June 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Richard1234567890 , wat voor (fout)melding(en) krijg je  te zien als je je emailadres en wachtwoord  invult?

Reputatie 7
Badge +10

@Richard1234567890 

Voldoet dat wachtwoord wel aan de KPN eisen ? Dat moet minstens 10 tekens lang zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Het lijkt wel alsof zijn email adres opgeheven is maar zijn email alsnog wordt gebruikt voor de login van mijnkpn. 

Dat zou heel goed kunnen. Inloggen op http://email.kpn.com, lukt dat?

Reputatie 7

Hoi @Richard1234567890, welkom op het forum. De inloggegevens voor MijnKPN en het e-mailadres hoeven niet hetzelfde te zijn. Je hebt zelf een MijnKPN aangemaakt met een e-mailadres en een wachtwoord. Als je daar kunt inloggen is dat deel in ieder geval goed.

Het wachtwoord voor het e-mailadres kan dus een wachtwoord zijn. Heb je de link die Nick in zijn laatste bericht noemt al geopend en gekeken of je daar het wachtwoord kunt wijzigen? Via die weg zie je alle e-mailadressen die bij je abonnement horen, als het adres actief is zal je 'm daar zien staan en het wachtwoord aanpassen. Ik ben benieuwd hoe het daar gaat.

Beste Mensen, 

 

Dank voor jullie reacties, 

de link van Nick83 had ik inderdaad al eerder gevonden maar daar staat het emailadres niet tussen. het inloggen lukt wel maar de mail waarmee je inlogt staat er dus niet tussen. het wachtwoord voldoet en verder klopt alles behalve dat die mail nergens tussen staat behalve als inlognaam of username. 

 

mijn vader is uiteindelijk naar een kpn winkel gegaan en blijkbaar heeft het te maken met een verhuizing waarbij wij het huisnummer en internet etc overgedragen hebben naar de huurder van ons oude huis. 

 

kortom de mail van mijn vader is nog gekoppeld aan het klantnummer van de huidige huurder. 

heel erg onlogisch allemaal. Hij heeft via een winkel toch een nummer van kpn gevonden die hem zou moeten kunnen helpen. 

 

met vriendelijke groet, 

Richard Delicaat (JR) 

Reputatie 7

Dat het e-mailadres nu onder het abonnement van iemand anders valt is gek inderdaad. Mogelijk was het een e-mailonly welke niet verhuisd is naar het nieuwe adres, maar dan staat het nog wel op naam van jouw vader. Ik ben benieuwd of het telefonisch is gelukt, laat je dat ons weten?